Odhadovana cena Lenovo T500

cyp

Re:Odhadovana cena Lenovo T500
« Odpověď #15 kdy: 29. 12. 2012, 14:59:51 »
si upad, ne?
lenova a prirazka v bazaru za konstrukci?
snad leda prirazka za blbost.

To bych spis videl na problem cloveka, ktery s tim manipuluje.

jasne a proc teda ten servis co nestiha terminy...

s venjsimi plasty zadny problem. ale vnitrni dil okolo klavesnice proste nevydrzi denni 12h pouzivani. v kanclech to ma kazdy v doku s externi klavesnici, aby se neosahala a slo to odkoupit a prodat. kdo ten laptop skutecne pouziva jako laptop, tak vi, ze je to smejd.


Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Odhadovana cena Lenovo T500
« Odpověď #16 kdy: 29. 12. 2012, 17:02:15 »
si upad, ne?
lenova a prirazka v bazaru za konstrukci?
snad leda prirazka za blbost.

To bych spis videl na problem cloveka, ktery s tim manipuluje.

jasne a proc teda ten servis co nestiha terminy...

s venjsimi plasty zadny problem. ale vnitrni dil okolo klavesnice proste nevydrzi denni 12h pouzivani. v kanclech to ma kazdy v doku s externi klavesnici, aby se neosahala a slo to odkoupit a prodat. kdo ten laptop skutecne pouziva jako laptop, tak vi, ze je to smejd.

No tady by to asi chtělo blíže specifikovat "používání jako laptop". T500 je celkem držák, to s tou klávesnicí slyším poprvé. Ale budiž, někde mohou mít ve směrnici "mějte to v docku a používejte všechno externí". Pokud však člověk není hovado, tak ten stroj osm let vydrží bez problému. Budou se měnit jen běžné věci. Také se mu musí dostávat základní údržby a ne že ho za ty léta nikdo neprofoukne. No a když je člověk hovado, tak zničí úplně všechno. To je prostě fakt.

cyp

Re:Odhadovana cena Lenovo T500
« Odpověď #17 kdy: 29. 12. 2012, 18:30:28 »
si upad, ne?
lenova a prirazka v bazaru za konstrukci?
snad leda prirazka za blbost.

To bych spis videl na problem cloveka, ktery s tim manipuluje.

jasne a proc teda ten servis co nestiha terminy...

s venjsimi plasty zadny problem. ale vnitrni dil okolo klavesnice proste nevydrzi denni 12h pouzivani. v kanclech to ma kazdy v doku s externi klavesnici, aby se neosahala a slo to odkoupit a prodat. kdo ten laptop skutecne pouziva jako laptop, tak vi, ze je to smejd.

No tady by to asi chtělo blíže specifikovat "používání jako laptop".
...
Také se mu musí dostávat základní údržby a ne že ho za ty léta nikdo neprofoukne. No a když je člověk hovado, tak zničí úplně všechno. To je prostě fakt.

jasne a proc teda ten servis co nestiha terminy...

je to marny, je to marny, je to marny tady neco vysvetlovat o aktualnim stavu veci.

Zopper

  • *****
  • 918
    • Zobrazit profil
Re:Odhadovana cena Lenovo T500
« Odpověď #18 kdy: 29. 12. 2012, 18:54:03 »
Pokud v servisu dělají tři lidi a z toho jen jeden je technik, musí se čekat na náhradní díly... tak jasně, že to stíhat nebudou.

PS: Nevím, jak to v tom servisu vypadá, ale hodnotit kvalitu výrobku podle rychlosti servisu je fakt mimo...

Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Odhadovana cena Lenovo T500
« Odpověď #19 kdy: 30. 12. 2012, 15:47:53 »
si upad, ne?
lenova a prirazka v bazaru za konstrukci?
snad leda prirazka za blbost.

To bych spis videl na problem cloveka, ktery s tim manipuluje.

jasne a proc teda ten servis co nestiha terminy...

s venjsimi plasty zadny problem. ale vnitrni dil okolo klavesnice proste nevydrzi denni 12h pouzivani. v kanclech to ma kazdy v doku s externi klavesnici, aby se neosahala a slo to odkoupit a prodat. kdo ten laptop skutecne pouziva jako laptop, tak vi, ze je to smejd.

No tady by to asi chtělo blíže specifikovat "používání jako laptop".
...
Také se mu musí dostávat základní údržby a ne že ho za ty léta nikdo neprofoukne. No a když je člověk hovado, tak zničí úplně všechno. To je prostě fakt.

jasne a proc teda ten servis co nestiha terminy...

je to marny, je to marny, je to marny tady neco vysvetlovat o aktualnim stavu veci.

Předpokládám, že nepíšeš o autorizovaném servisu, ten je na ThinkPady jeden z nejlepších a nejrychlejších. No a co se týče neautorizovaného, určitě si posílají pro díly do zahraničí, tady je to drahé jak ... a když Ti celnice nesmyslně něco blokne, tak s tím většinou nehneš. Prostě až bude mít celník náladu, tak to pošle dál.


tadeas

Re:Odhadovana cena Lenovo T500
« Odpověď #20 kdy: 30. 12. 2012, 16:08:03 »
Já na opravu prasklého spodního krytu na T420 v autorizovaném servisu čekal 6 týdnů...

Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Odhadovana cena Lenovo T500
« Odpověď #21 kdy: 30. 12. 2012, 17:11:33 »
Já na opravu prasklého spodního krytu na T420 v autorizovaném servisu čekal 6 týdnů...

Pak změnit autorizovanej servis a tento nahlásit. Nic jiného mne nenapadá. Já ThinkPady nasazuji přes deset let a tuto zkušenost nemám. Ale chápu, že se to někdy může sejít. I po těch letech, kdyby se to stalo mému servisu, asi bych to pochopil. Ono to není ani tak o servisu, jako o člověku.

brk

Re:Odhadovana cena Lenovo T500
« Odpověď #22 kdy: 30. 12. 2012, 17:36:33 »
Má R400 ležela v servisu asi týden. Jelikož se nic nedělo, tak jsem se servisem domluvil, že si notebook stáhnu zpět k sobě a přivezu znovu, jak bude k dispozici díl, na který se čekalo, což bylo za další dva týdny. Opava tedy suma sumárum trvala 3 týdny. Slušné skóre na notebook s dokoupenou zárukou Next Business Day On Site.

Na druhou stranu s HP mám ještě horší zkušenost. Tam šlo o server taky s NBD zárukou. Přijel servisák, mrkl na server, pokrčil rameny a řekl něco ve stylu "to je základní deska. Budeme ji mít tak cca za dva týdny" a odjel. Ze strany HP bylo vše v pořádku, protože jejich servisní partner zahájil opravu následující pracovní den, tak jak měl.

Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Odhadovana cena Lenovo T500
« Odpověď #23 kdy: 30. 12. 2012, 20:25:05 »
Má R400 ležela v servisu asi týden. Jelikož se nic nedělo, tak jsem se servisem domluvil, že si notebook stáhnu zpět k sobě a přivezu znovu, jak bude k dispozici díl, na který se čekalo, což bylo za další dva týdny. Opava tedy suma sumárum trvala 3 týdny. Slušné skóre na notebook s dokoupenou zárukou Next Business Day On Site.

Na druhou stranu s HP mám ještě horší zkušenost. Tam šlo o server taky s NBD zárukou. Přijel servisák, mrkl na server, pokrčil rameny a řekl něco ve stylu "to je základní deska. Budeme ji mít tak cca za dva týdny" a odjel. Ze strany HP bylo vše v pořádku, protože jejich servisní partner zahájil opravu následující pracovní den, tak jak měl.

Ona vůbec ta záruka do do druhého dne ... ani Dell na tom není nikterak dobře. Spíše tahají z lidí peníze. Je to o tom, že si člověk něco zaplatí, ale firma to slíbí, ale negarantuje ... vlastně platíš jen to, že se o to začnou zajímat. Přitom, když si zaplatíš součástku v číně, tak do deseti dnů je tady ... takže jsou pomalý jak šneci.

icu

Re:Odhadovana cena Lenovo T500
« Odpověď #24 kdy: 31. 12. 2012, 01:01:57 »

Ona vůbec ta záruka do do druhého dne ... ani Dell na tom není nikterak dobře. Spíše tahají z lidí peníze. Je to o tom, že si člověk něco zaplatí, ale firma to slíbí, ale negarantuje ... vlastně platíš jen to, že se o to začnou zajímat. Přitom, když si zaplatíš součástku v číně, tak do deseti dnů je tady ... takže jsou pomalý jak šneci.

Nevím, s Dellem mám za poslední tři roky tři reklamace a nemohu říct křivého slova. Odešla mi klávesnice asi měsíc před koncem záruky, vyměněna druhý den (sám jsem byl přitom v terénu u Nových Zámků a museli jsme se se servisákem chvíli "nahánět"), pak mi odešla baterie asi u tři měsíce starého NTB (došla přes UPS do 30 hodin od nahlášení - na firemní helpdesk a nevím, kdy to propadlo do Dellu, starou si kurýr rovnou po krátkém vyzkoušení odvezl) a konečně se trochu rozpáral batoh dodaný s notebookem. Tam chtěli fotky a pak do týdne přišel náhradní. Možná to nebyl vždy NBD servis, ale to, co hodně otravovalo život (klávesnice a baterie), bylo vyměněno, u batohu to v tu chvíli nebyl problém funkce, ale jen estetiky. Navíc, komunikoval jsem to opět přes firemní helpdesk a Dell nabídl několik modelů, takže to zdržel i můj výběr.

Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Odhadovana cena Lenovo T500
« Odpověď #25 kdy: 31. 12. 2012, 01:23:54 »

Ona vůbec ta záruka do do druhého dne ... ani Dell na tom není nikterak dobře. Spíše tahají z lidí peníze. Je to o tom, že si člověk něco zaplatí, ale firma to slíbí, ale negarantuje ... vlastně platíš jen to, že se o to začnou zajímat. Přitom, když si zaplatíš součástku v číně, tak do deseti dnů je tady ... takže jsou pomalý jak šneci.

Nevím, s Dellem mám za poslední tři roky tři reklamace a nemohu říct křivého slova. Odešla mi klávesnice asi měsíc před koncem záruky, vyměněna druhý den (sám jsem byl přitom v terénu u Nových Zámků a museli jsme se se servisákem chvíli "nahánět"), pak mi odešla baterie asi u tři měsíce starého NTB (došla přes UPS do 30 hodin od nahlášení - na firemní helpdesk a nevím, kdy to propadlo do Dellu, starou si kurýr rovnou po krátkém vyzkoušení odvezl) a konečně se trochu rozpáral batoh dodaný s notebookem. Tam chtěli fotky a pak do týdne přišel náhradní. Možná to nebyl vždy NBD servis, ale to, co hodně otravovalo život (klávesnice a baterie), bylo vyměněno, u batohu to v tu chvíli nebyl problém funkce, ale jen estetiky. Navíc, komunikoval jsem to opět přes firemní helpdesk a Dell nabídl několik modelů, takže to zdržel i můj výběr.

Tak tohle bych považoval za standard i bez rozšířené záruky ... dobrá, ne s takovou rychlostí, aby ses naháněl s kurýrem .... ale dejme tomu +/- 2dny. Přeci jen klávesnice bývá shodná s několika modely e nemít jí by bylo tak trošku už do nebe volající. To samé s baterií. No a batoh je vlastně reklama, tak se vždycky někde nějaký vyhrabe. To samé by bylo s pamětí a pevným diskem. Problém nastává u specifických věcí. Někdy to je verze základní desky, jindy typ LCD, kus šasí, repráčky atp. U serverů je to ještě horší, než u notebooků. Zrovna DELL ... na třikrát ... dvakrát přijel servisák, vyměnil desku a nefungovala. po třetím pokusu sice fungovala ale bez nějakých portů (naštěstí nebyly potřeba) a bezproblémová byla až za měsíc. Takže co člověk, to jiná zkušenost. No ono asi kdyby existovala ideální firma, tak ostaní neprodávají. Takže tohle bude vždycky takové vděčné téma. U některých lidí msí člově řvát, aby je rozpohyboval (což nemám rád). S jinými se poruše zasmějeme a jde to naprosto v klidu bez problémů. Není to o firmách, ale o zaměstnancích. Třeba chápu, že nemá cenu řvát na servisáka, jaktože nemá funkční desku, když on ji vyfasuje na skladě jako funkční. Tady selhal jiný člověk.