Reklamace notebooku ASUS bez disku

Arthur

  • ***
  • 171
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Reklamace notebooku ASUS bez disku
« Odpověď #15 kdy: 09. 07. 2012, 22:23:14 »
Souhlasím s názorem, že hlavní problém tazatele nespočívá v reklamaci neúplného notebooku, ale v tom, že má nějaká důležitá data NEZAZÁLOHOVANÁ.  Doporučuji ihned sehnat disk (nejlépe 2) a na ně provést zálohu, čímž se vyřeší i problém reklamace, že ...


skuli

Re:Reklamace notebooku ASUS bez disku
« Odpověď #16 kdy: 10. 07. 2012, 08:45:37 »
Reklamacia NTB ASUS je bez problemov bez disku, pokial sa reklamacia netyka prave disku :-)
Pri vyplnovani reklamacneho formularu staci napisat, ze notebook ide na reklamaciu bez HDD. Maju to myslim aj v otazkach ku reklamaciam.

Petr

Re:Reklamace notebooku ASUS bez disku
« Odpověď #17 kdy: 10. 07. 2012, 09:07:15 »
Už jsem taky posílal ASUS noťas do servisu bez disku, napsal jsem to do komentáře, nebyl s tím žádný problém.

noger

Re:Reklamace notebooku ASUS bez disku
« Odpověď #18 kdy: 10. 07. 2012, 11:20:30 »
Pracujem v autorizovanom servisnom stredisku a reklamácia notebooku bez HDD je u nás štandartom (ak sa závada netýka HDD). Je to vecou servisného strediska, či to akceptuje alebo nie.

mm

Re:Reklamace notebooku ASUS bez disku
« Odpověď #19 kdy: 10. 07. 2012, 13:55:48 »


matuss

Re:Reklamace notebooku ASUS bez disku
« Odpověď #20 kdy: 10. 07. 2012, 14:07:26 »
dakujem, medzicasom mi odpisali, staci to uviest vo formulari ako vravite

btw, kriticke data zalohovane samozrejme mam, jedna sa mi aktualne o tie ktore mozem/nemusim potrebovat a v pripade potreby ich viem zohnat znovu (je to ale pohodlnejsie mat ich pripravene)