Problémy s css a s přesměrováním *.root.* na *.iinfo.*

nazir

• 110
  • Veni, vidi, discessi.
    • Zobrazit profil
    • hic sunt elephanti
Nějak mi teď začal zlobit root: pokud si rozkliknu nějakou zprávičku, tak se ji občas pokusí nahrát ze serveru iinfo, místo z roota (přestože v odkazu byl root)
(http://www.nazir.cz/tmp/rootxiinfoxccs1.png)
a také se občas nenatáhnou css...
(http://www.nazir.cz/tmp/rootxiinfoxccs2.png)

WTF?

Lol Phirae

Re:Problémy s css a s přesměrováním *.root.* na *.iinfo.*
« Odpověď #1 kdy: 29. 06. 2012, 22:55:51 »
Smaž si cache. Studentíci ze Žižkova asi oslavují konec semetru.  ::)

« Odpověď #2 kdy: 29. 06. 2012, 23:02:31 »
Já jsem nic takového nepozoroval, ale dal jsem to technikům jako bug, aby se na to podívali.

Lol Phirae

« Odpověď #3 kdy: 29. 06. 2012, 23:07:34 »
No já to pozoroval skoro na všech webech IInfa. Patrně někdo přehnal "multivariantního testování efektivity prokliků ve vztahu ke každé z variant" v té nové nefunkční liště.

« Odpověď #4 kdy: 29. 06. 2012, 23:09:21 »
Už mám odpověď admina. Prý šlo o konfigurační problém, kdy jeden ze serverů nedostal všechny virtuální domény, takže pak místo Root.cz vracel default, tedy IInfo. Problém byl ale jenom na jedné mašině, proto to dělalo „jen občas“. Kolem 20:15 to prý opravili. Stejně jsem ten bug pro vývojáře ale nechal otevřený, ať se na to raději podívají i oni.

nazir

• 110
  • Veni, vidi, discessi.
    • Zobrazit profil
    • hic sunt elephanti
« Odpověď #5 kdy: 30. 06. 2012, 08:49:00 »
Potvrzuju, že od noci už to přestalo blbnout. 
(Cachování mám vypnuté, navíc jsem po každém pokusu pustil v seamonkey clear private data.  měnil dns, zkusil i chromium...)