Evidentně kompilátor bere auto instance = QObject();
jako copy initialization a chce použít copy constructor, který je ovšem v qobject.h na řádku 467 definovaný jako deleted. Naopak:
QObject instance;
je default initialization (https://en.cppreference.com/w/cpp/language/default_initialization), při které se copy constructor neuvažuje. Nicméně v C++17 už je to jinak a myslím, že tam už by se zkompilovala i první varianta.
Ďakujem Vám za informáciu.
Nastavil som si v *.pro súbore
CONFIG += c++20
no skompilovať to stále nejde. Skúsim sa ešte pohrať s parametrami compilera a nastaveniami Qt Creatora. Prípadne vymením GCC za CLang.
Když nefunguje (), tak zkus {}
Qt si nic neohýbá, jen generuje nějaké metadata navíc, to co píšeš je pořád C++ kompilované C++ compilerem.
Myslel som to tak, že si ho ohýba na úrovni jazyka a preprocessora. Je to stále ten istý jazyk, akurát celkový dojem mám akoby to išlo mimo štandartnej koncepcie C++. Vyzerá to ako by sa Qt inšpirovalo tým najlepším zo sveta Javy a .NETu. No mne to vôbec nevadí, práve naopak, programuje sa v tom dobre - je to prívetivé a je to asi ten najlepší GUI framework, aký som kedy v C++ vyskúšal a rozhodne mi to k srdcu prirástlo viac také GTK či nebodaj MFC.