Výběr správného směru na FEI

Výběr správného směru na FEI
« kdy: 23. 03. 2011, 11:58:07 »
Zdravím!
Študujem na škole FEI STU v Bratislave, momentálne som v prvom ročníku a musím si vybrať obor v ktorom by som sa mal špecializovať počas štúdia, a neviem sa rozhodnúť čo bude pre mňa výhodnejšie z hľadiska hľadania práce v budúcnosti po ukončení štúdia. Žiadam Vás o radu ktorý z týchto blokov je lepší: http://147.175.106.2/kaivt/BcStudium
Najviac som premýšľal o týchto dvoch:
Bezpečnosť informačných systémov (BIS)
Modelovanie a Simulácia Udalostných Systémov (MSUS)

Dik za každý postreh alebo radu.
« Poslední změna: 23. 03. 2011, 19:27:59 od Petr Krčmář »

Re: Výber správneho smeru na škole FEI
« Odpověď #1 kdy: 23. 03. 2011, 13:56:39 »
Z tych tvojich vybranych by som si asi vybral "Bezpecnost informacnych systemov", ale zaujal ma tam este jeden blok ktoremu by som dal prednost: Informacne technologie v riadeni a rozhodovani (ITvR). To sa mi vidi najzaujimavejsie 8)

xxx

« Odpověď #2 kdy: 23. 03. 2011, 14:03:17 »
kam jsme se to dostali... vybirat si studijni obor podle toho kolik na tom trhnu prachu  :-\

MartinX

« Odpověď #3 kdy: 23. 03. 2011, 14:18:17 »
Ja, ako absolvent odboru Elektronika/Mikroelektronika na FEI STU (aj ked sa zivim v IT)  by som si jednoznacne vybral odbor "IT v elektronike".
S hladanim prace som nikdy nemal problemy, to nie je zalezitost skoly a vystudovaneho odboru, ale skor naozajstneho zaujmu o danu problematiku a ziskanych praktickych skusenosti.
Mal som kolegu, absolventa teologie, ktory bol vynikajuci Unix/Linux admin :-)

« Odpověď #4 kdy: 24. 03. 2011, 00:01:27 »
kam jsme se to dostali... vybirat si studijni obor podle toho kolik na tom trhnu prachu  :-\

O to ani tak nejde, ale jako som pisal z tych dvoch BIS a MSUS ze v ktorom by som sa viac uplatnil, co sa tyka predmetov by ma zaujimali asi oboje...

Pavel 'TIGER' Růžička

Re: Výběr správného směru na FEI
« Odpověď #5 kdy: 24. 03. 2011, 00:17:34 »