To je asi výhoda kontejnerů, že jsou flexibilní, i když v tom článku nebo ten use case kdy mám skříňky Finance, pracovní, Osobní, to vypadá, že to vůbec autoři nepochopili. Přeci když půjdu nakupovat otevřu si eshopy , vyhledávač, srovnávač tak to mezisebou může komunikovat, nejejbože když se pak na shopu vytvořím registraci....
A opět, když si budu otevírat linky z facebooku ve stejném kontejneru, tak tak cílová stránka stejně může vyčuchat, odkud se na ni přišlo, tím, že má stejné session space jako facebook. Nota bene, když tam si nebudu hlídat čištění odkazů. (pozor jednak odkazy vedoucí z facebooku l.facebook.com?url=cil.com/clanek.html a druhak cíl cil.com?utm_shit=fromfacebook)
tedy jedna věc je moje soukromí (že se někam přihlásím a tím mě můžou sledovat)a druhá věc je nevyzrazování "statistik" a metrik stránkám, co kdy , kde odkud (tím, že se stránka dozví "referer" bez ohledu na uživatele)
Jak někdo naznačil v článku ke konci, problém bude možná s pochopením konceptu.