EGL bez X

Peter Molnar

EGL bez X
« kdy: 18. 04. 2016, 14:20:39 »
Zdravim.

Skusal niekto EGL + OpenGL bez X-Windows a Waylandu? Mam na mysli, ci je mozne napisat OpenGL appku, ktora po spusteni z terminalu "otvori" OpenGL okno do ktoreho mozem priamo renderovat. Podla blogu nVidie by to mal podporovat driver 355/358. Existuje podobne riesenie aj pre ATI a Intel?
Diky.


Danny

Re:EGL bez X
« Odpověď #1 kdy: 19. 04. 2016, 14:17:52 »

ja

Re:EGL bez X
« Odpověď #2 kdy: 19. 04. 2016, 15:50:23 »
boha ten wayland ma tak sere, mohlo to byt take paradne keby tam poriadno isla ta klavesnica a mys

cele sa to zosieralo na divnych bugoch a furt veci ze zaseknuty klaves , evdev dodrbany v jadre

pri cpu zatazi v jadre v evdevi pretekali buffre pohybu mysi a potom sa zasierali a zasekavali klavesy

podpora viacerych vstupnych zariadeni bola chyba, kompov je viac nez ludi mali to napevno zadratovat 1 klavesnica 1 mys. v zivote take nieco nikto nikdy nikto nebude potrebovat.

linux na desktope nikdy

JardaP .

  • *****
  • 11 064
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:EGL bez X
« Odpověď #3 kdy: 19. 04. 2016, 22:03:29 »
@ja: Tak kdyz nekdo pouziva soft, ktery je nejspis nekde ve fazi (doufejme) lepsi alfy, tak by se nemel cilit, ze to blbe funguje.

Peter Molnar

Re:EGL bez X
« Odpověď #4 kdy: 20. 04. 2016, 12:39:28 »
@danny: nasiel som toto: https://devblogs.nvidia.com/parallelforall/egl-eye-opengl-visualization-without-x-server - podla vsetkeho by to malo chodit, ale info o Intel a ATI kartach som nenasiel nikde. Mesa je len softwarovy render, ten nam nepomoze, chceme vyskusat paralelny OpenGL render na viacerych strojoch prepojenych cez Thunderbolt III, otazka znie ci kupovat Apple (az budu s TB III), alebo to pojde vyriesit na Linuxe.