Roztažení Docker kontejneru přes více serverů

miro

Roztažení Docker kontejneru přes více serverů
« kdy: 13. 02. 2015, 14:30:28 »
Ahoj, jsem hobby Linux admin (pracuji jako Windows technik). Mám doma tři vyřazené servery a rád bych si udělal takový malý privátní "cloud", postavený buď na CoreOS nebo OpenStacku. Co mi ale není jasné je to, jestli CoreOS dokáže roztáhnout jeden Docker kontejner přes více serverů - tedy že kontejneru například přiřadím půlku RAM co mají ty tři servery dohromady a 2 procesory z jednoho a 1 procesor z druhého serveru.

Záložní plán byl nainstalovat nejdříve OpenStack, tam si vytvořit stroj přes celý "minicluster" a tam teprve mít CoreOS, ale přijde mi, že by to mohlo umět CoreOS samo (ale nikde o tom nemohu najít nějakou zmínku - možná jen špatně hledám). Vlastně ani nevím, jestli tohle dokáže OpenStack (co jsem se dočetl, tak asi ano, ale když mi to potvrdíte, budu rád) - v takovém případě bych šáhl po VMware ESXi, na který mám licenci (zdarma nepodporuje clustery) a vím určitě, že to dokáže, používáme je v práci.
« Poslední změna: 13. 02. 2015, 15:29:13 od Petr Krčmář »

miro

Re:Lze roztáhnout Docker kontejner přes více serverů?
« Odpověď #1 kdy: 13. 02. 2015, 14:37:28 »
Oprava: po ESXi šáhnu, pokud to OpenStack nebude umět, napsal jsem to trochu zmateně.

« Odpověď #2 kdy: 13. 02. 2015, 14:37:56 »
Ne. A ne. A vazne mam dojem, ze to neumi ani ten ESXi (ten umi migrovat, ale skutecne umi mit jeden bezici kernel bez daslich pozadavku na bezici sodtware nad nim rozdistribuovany po vic serverech?).

Obecne je predstava, ze si jen tak mirnyx tyrnyx v mistech, kde by byl pristup do pameti, pridas sitove prenosy, dost problematicka.

miro

« Odpověď #3 kdy: 13. 02. 2015, 14:42:19 »
Já sám si tím ESXi nejsem jist. V práci se k tomu nedostanu (jsem technik, ne administrátor), takže jen co vím z diskuzí adminů u oběda - ale co jsem pochopil, tak ano. Mohu vyzkoušet, uvidíme.