Ahoj,
modeluji v blendru dům, má spoustu místností, které jsou různě členité, každá ze zdí je jiný objekt a má jinou velikost. Všechny zdi však mají společný materiál - např. obkladačku (dlaždici).
Tuto dlaždici jsem si vyfotil a chci ji použít jako texturu - vytvořil jsem si materiál (pomocí shaderu), vím že dlaždice má velikost např. 30x60.
Tento materiál jsem přiradil všem zdím, jenže díky UV mapingu má každá zeď jinak velikou dlaždici.
Opravdu musím upravovat všechny zdi v UV editoru jako otrok a škálovat to tak abych trefil velikost 30x60??
(apply rotation and scale jsem použil, i UV mapy jsem přegeneroval ale pořád mají obkladačky různé velikosti.
Zkoušel jsem využít v Shaderu - Texture coordinate - Object - to dělá asi to co bych potřeboval jen v rovině x,y (logické 2D textura), já bych ale potřeboval aby se to přemapovalo i na z-osu - vím že o to se stará ten UV maping ale neexistuje něco abych to nedělal jako otrok?
Prostě na každou plochu nalepit texturu s pevnou velikosti - tedy pokud má délku 1m, tak tam nalepím 1.6 obkladačky a když má zed délku 10m tak 16obkladaček....
Díky