Copy & Paste vs. Špagety

Kit

Re:Copy & Paste vs. Špagety
« Odpověď #30 kdy: 16. 07. 2016, 22:31:41 »
Jaký používáš šablonovací systém? Ty části mohou být jednotlivé položky formuláře. Třeba

Kód: [Vybrat]
<div class="form-group">
    <label for="{{id}}">{{label}}</label>
    <input type="{{type}}" class="form-control" id="{{id}}" name="{{name}}">
  </div>

Každopádně všechny divy jsou vždy otevřené a uzavřené ve stejné části.  Určitě je mnoho způsobů jak tohle řešit. Makra se mi osvědčila asi nejvíc. Jsem v téhle oblasti samouk, rád dovím jiná řešení.

Aha, tak na tohle bych měl jen jednu šablonu, kterou bych řídil tokem dat. Používám XSLT. V té šabloně by bylo 6 komponent část1..část6 a volaly by se podle pořadí vstupních dat, např.
<post>
<username id="username" label="část1" name="jmeno"/>
<password label="část2" name="heslo"/>
<password label="část4" name="heslo2"/>
<captcha label="část5"/>
</post>
Napsal jsem to pro přehlednost ve formátu XML. Ve skutečnosti té šabloně předávám datový strom.
Ve výstupu se pak vygeneruje i potřebná bižuterie pro výstupní HTML.

Těch 6 komponent šablony tady nebudu rozepisovat, ale je to v jednom souboru na cca 25 řádek. Při zpracování se vezme se první node, tedy <username> a na něj se použije komponenta s atributem select="username", která vygeneruje výstup viz výše. Jen místo {{id}} se napíše @id apod. Vezme se další node, a aplikuje se šablona select="password" a tak dále. To všechno však samostatně dělá datový procesor, který zvládá i rekurzi ve vstupních datech. To vše je zabaleno v elementu <form method="POST"> a pokud chceš, tak i v <div class="form-group">

Petr M

• 105
    • Zobrazit profil
« Odpověď #31 kdy: 18. 07. 2016, 21:37:09 »