C# uložení do souboru - složitější

Cappy

C# uložení do souboru - složitější
« kdy: 19. 04. 2014, 10:03:31 »
public void restart()               // konec hry a začátek hry (smazání skóre)
            {

                ulozeniDoSouboru();
                timer1.Enabled = false;
               
                MessageBox.Show("Had umřel");
               
                skoreHadaLabel.Text = "0";
                skoreHada2Label.Text = "0";
                zacatekHryLabel.Text = "Pro začátek hry stiskněte mezerník";
                P1NastaveniHada = new NastaveniHada();
                P2NastaveniHada = new NastaveniHada(250, Color.Blue);




Určitě si všimnete co tato metoda děla, prostě když jeden z hráču umře, vyvolá se tato metoda, ukončí se timer msg box -> vynulovaní a znovu vytvoření hráčů. Ale to skore se kterým skončili se smaže jen v moment kdy vyskočí msg box a potom se vrátí do stavu, než se hra ukončila...

    public  void ulozeniDoSouboru()
            {
                string path = @"data.txt";

               

                // This text is always added, making the file longer over time
                // if it is not deleted.
                string createText = skoreHadaLabel.Text + Environment.NewLine;
                File.AppendAllText(path, createText);
              }

Potřebovla bych aby se to skore z těch 2 labelu ulozilo do souboru, ale uz ne znovu načetlo do tech labelu na zacatku nove hry...


Cappy

Re:C# uložení do souboru - složitější
« Odpověď #1 kdy: 19. 04. 2014, 10:37:25 »
Vyřešeno, můžete smazat