To samo o sobě nic moc neříká. Nějaké Herman Miller ve velkém kdysi nakoupil jeden brněnský IT korporát, a sedělo se mi na tom blbě. Steelcase jsem zas v jiném... Ono to dost možná bude v těchto případech spíš o tom, kdo se s kým zná, jestli někdo z rozhodujících lidí má ke konkrétní značce averzi, nebo jestli nějaký prodejce té které značky potřeboval nutně udělat větší objem a sáhli si do marží. Než jestli je ta která židle lepší, než jiné.
Je Herman Miller opravdu tak cool a kvalitní značka, že o ní v poslední době všichni mluví?
Tak ona je cool celou dobu, jen se konecne nejake povedomi dostava i k nam do kotliny.
Drive to tu bylo jen v nadnarodnich korporacich, a vetsinu lidi ani nezajimalo, na cem tam sedi. Ale doba se meni.
Kdyz se podivas, tak snad v 80 % americkych filmech, kde je nejaky kancl ci pracovni misto, je Aeron. Otazka zni, jestli je to product placement, nebo to tam berou jako standard, jako nejaky obycejny stul..