1
Odkladiště / Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Poslední příspěvek od uwe.filter kdy Dnes v 08:12:18 »A dal jsi jim předem na srozuměnou, proč tam účet hodláš zrušit? Docela si dovedu představit, že by ti v takovém případě ten poplatek možná i odpustili, kdyby věděli, proč chceš odejít. Myslím, že zákaznická zpětná vazba je vždycky důležitá, nejen u bank - jedině tak se dá něco změnit k lepšímu.Několikrát tu bylo zmíněné, že SMS už banky nepodporují.
Zatím to podporuje většina bank (možná všechny).
Na požádání je možné používat SMS jako dvoufaktor minimálně u
Česká spořitelna
ČSOB
Airbank
Reiffeisen
Zcela SMS zrušila nejspíše jen
Moneta
(ale je to bez záruky, nutné si ověřit aktuální stav)
Je ještě pořád dost velká základna uživatelů co buď nemá smartphone a nebo nechce autorizační aplikace používat.
A banka samozřejmě nechce ani o tyto klienty přijít.
U ČSOB zavedli od 1. září, že bude potvrzování transakcí v Internetovém bankovnictví SMSkou zpoplatněno částkou 2,50 Kč dle aktuálního sazebníku. Zrušil jsem tam účet, a bance teda bylo fuk, že o klienta přišla.