Jenom mi přišlo trochu razantní, děsit dámu hned symetrickým analogovým vedením - to je hlavolam i pro mírně pokročilého bastlíře :-)
Souhlas, nicméně pokud by plánovala něco kupovat, přijde mi užitečné na to upozornit včas. Spoustu lidí si stěžuje na interní zvukovky, jaké mají špatné regulátory, prokročilejší řeší i bitové rozlišení apod., přitom jsem přesvědčený, že ve většině případů slyší ruchy zemní smyčky a zvukovka je v tom zcela nevinně. Kdyby o jevu zemní smyčky věděli, nekoupili by si bývali ke svému nadupanému PC zesilovač/aktivní repráky ve třídě I se zemnicím kolíkem. To je pozvánka k problémům. Mám k domácímu stereokinu starý americký zesík z r. 1987 se dvěma trafy, 2x 100W a hraje s PC skvěle, naprosto tichý i na max. hlasitost. Ale poctivá konstrukce třídy II, dvoukolík. Stejně tak AVR (tedy centrální huby) se pořád dělají ve třídě II, výrobci ví proč (a nechají si to zaplatit). Ale k PC je většina příslušenství ve třídě I, samozřejmě levnější vyrobit.
Jenom mi vrtá hlavou, proč výrobci desek nepřipojí zem zvukovky/USB portu odděleně přes jeden/více GND pinů/kabelů ATX konektoru, aby se to spojilo až v tom proletovaném hnízdě v PSU, kam vede i PE vodič. Ale možná to někteří tak dělají, netuším.
Pravda je, že USB má i v "interruptovém" přenosovém režimu de facto periodický polling v taktu 1 ms, plus tam budou nějaké buffery (=latence) takže "ten můj USB dongle" v tomhle ohledu není dokonalý,
Tak dražší profi USB zvukovky používají highspeed bInterval i 125us, což je úplně v pohodě. Samozřejmě USB MIDI dongle pojede na lowspeed, tudíž min. 1ms již na připojení. Na druhou stranu i ta PCI zvukovka má nějakou latenci obsluhy přerušení...
Co se týče čistoty výstupu a šířky pásma k basům, stojím si za tím že ten konkrétní model generického USB donglu co jsem uvedl, se 24bit DAC/ADC, není vůbec marnej, i ve srovnání se svým hloupějším 16bitovým bráchou (vypadá stejně, jenom nemá v obj.kódu "HQ").
Máš prosím konkrétní link?
Pokud tam bude na výstupu zes ve třídě D, tak bych moc neřešil, jestli je DAC 16b nebo 24b,
Jenom k těm D - dneska už se to hodně posunulo. Takové TPA335x 100+ W za 40USD včetně bedny má velice slušné parametry, i ty superlevné TPA3116 minikrabičky hrají velice slušně (mám jich doma několik). A moderní Dčka ve zkreslení při výkonu a celkové vychovanosti v zátěži už jasně nad lineáry vedou, viz např.
https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/purifi-eval2-eigentakt-mono-amplifier-kit.54938/Pokud se týče výstupu do zesu, ještě bych zmínil, že existuje optický digitální propoj TOSLINK resp. S/PDIF. Je to sice spíš záležitost spotřební elektroniky než profi audia, ale zemní smyčku to přeruší. Nemám představu, jestli to třeba nepřidává nějakou latenci.
Latence bych si asi nebál, vysílač bude mít téměř nulovou, přijímač např. DIR9001 uvádí latenci 3 vzorky, tedy nic.