1
Odkladiště / Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Poslední příspěvek od _Tomáš_ kdy Dnes v 15:28:41 »HW tokeny připravuje několik bank, ale zatím nevím o tom, že by to nějaká spustila pro FO veřejně. Co jsem zaznamenal, tak nejvíce řeší to, že to nechtějí spouště pro 4 uživatele, ale hledají cestu, která bude dostupná 2/3 uživatelů (technicky).
Daleko více než omezení na mobilní aplikaci pro přihlašování mě trápí omezení na JEDINOU aplikaci pro přihlášení. Ztráta telefonu se rovná kompletní znepřístupnění účtů a pak je docela zábava.
Nedávno jsem dával telefon do servisu, takže záloha, tovární nastavení, obnova. Všechny banky to přežili až na KB+, tam si s tím doteď neporadili ani na pobočce (a už měsíc čekám bez přístupu k účtu) a na Rajfku, tam to muselo jít opět trikem vytvoření nového účtu, nastavení nové aplikace k účtu, připojení předchozího účtu k novému, smazání nového účtu (starý známý trik, který funguje u více bank, ale jsou na to potřeba dva doklady).
ruce bys musel urážet ještě někomu výš než tomu, kdo má na starosti vývoj. Bohužel se to rozhodlo (vč. termínu) příliš nahoře.
Daleko více než omezení na mobilní aplikaci pro přihlašování mě trápí omezení na JEDINOU aplikaci pro přihlášení. Ztráta telefonu se rovná kompletní znepřístupnění účtů a pak je docela zábava.
Nedávno jsem dával telefon do servisu, takže záloha, tovární nastavení, obnova. Všechny banky to přežili až na KB+, tam si s tím doteď neporadili ani na pobočce (a už měsíc čekám bez přístupu k účtu) a na Rajfku, tam to muselo jít opět trikem vytvoření nového účtu, nastavení nové aplikace k účtu, připojení předchozího účtu k novému, smazání nového účtu (starý známý trik, který funguje u více bank, ale jsou na to potřeba dva doklady).
Taky mám zkušenosti s KB+ a zlámal bych jim za to nejradši ruce.
Teda ne vyvojářům, tipnu si že to museli nenávidět. Ale tomu kktovi co v KB šéfuje vývoj.
ruce bys musel urážet ještě někomu výš než tomu, kdo má na starosti vývoj. Bohužel se to rozhodlo (vč. termínu) příliš nahoře.