1
Studium a uplatnění / Re:Jak učit dětičky na základní škole?
« Poslední příspěvek od Mintaka kdy Dnes v 13:52:27 »Lidi, proboha... To fakt myslíte vážně?
Vždyť to co tady na mě zkoušíte je někde na úrovni placaté Země.
Neuvědomujete si tu neskutečnou míru hlouposti a malosti, která za takovými výroky, bez znalosti jakýchkoliv podrobností, je?
Za prvé: Neučím děti na prvním stupni ZŠ "Linux", když je to nezajímá nebo to nepotřebují.
Za druhé: Velmi rád je naučím něco o Linuxu, když o něj mají zájem a mají pro něj využití.
Co s toho je špatně?
Předpokládám, že každý kdo vzdělávacího procesu vstupuje, buď učí to co "má určeno (RVP/ŠVP/TP)", nebo to co má zájem učit. Rozhodně vám nebudu hanět pokud budete chtít děti naučit něco o elektřině, nebo to vezmete "od železa". Proč máte potřebu, ze svého omezeného pohledu (i můj pohled je mnoha směry omezený), hanět něco, co pro všechny zúčastněné bylo pozitivní a přínosné.
Tomu klukovi z videa je teď 16 let a baví ho upravovat a kompilovat jádra Linuxu, které nasazuje na mobily. O některých oblastech Linuxu víc víc než já. Běžte mu říc do očí, že Linux není důležitý :-)
BTW: Co je OS chápou i děti v první třídě, když jim to vysvětlíte vhodným způsobem k jejich věku. Ano, je to abstraktní pojem. Stejně jako stovky jiných abstraktních pojmů, které chápou také.
Mohu se zeptat na vaše zkušenosti s výukou na IT?
Vždyť to co tady na mě zkoušíte je někde na úrovni placaté Země.
Neuvědomujete si tu neskutečnou míru hlouposti a malosti, která za takovými výroky, bez znalosti jakýchkoliv podrobností, je?
Za prvé: Neučím děti na prvním stupni ZŠ "Linux", když je to nezajímá nebo to nepotřebují.
Za druhé: Velmi rád je naučím něco o Linuxu, když o něj mají zájem a mají pro něj využití.
Co s toho je špatně?
Předpokládám, že každý kdo vzdělávacího procesu vstupuje, buď učí to co "má určeno (RVP/ŠVP/TP)", nebo to co má zájem učit. Rozhodně vám nebudu hanět pokud budete chtít děti naučit něco o elektřině, nebo to vezmete "od železa". Proč máte potřebu, ze svého omezeného pohledu (i můj pohled je mnoha směry omezený), hanět něco, co pro všechny zúčastněné bylo pozitivní a přínosné.
Tomu klukovi z videa je teď 16 let a baví ho upravovat a kompilovat jádra Linuxu, které nasazuje na mobily. O některých oblastech Linuxu víc víc než já. Běžte mu říc do očí, že Linux není důležitý :-)
BTW: Co je OS chápou i děti v první třídě, když jim to vysvětlíte vhodným způsobem k jejich věku. Ano, je to abstraktní pojem. Stejně jako stovky jiných abstraktních pojmů, které chápou také.
Mohu se zeptat na vaše zkušenosti s výukou na IT?