Poslední příspěvky

Stran: 1 [2] 3 4 ... 10
11
/dev/null / Re:Youtube - level žumpa
« Poslední příspěvek od alex6bbc kdy 22. 12. 2024, 23:33:13 »
... tak například na výsledek hledání https://www.youtube.com/results?search_query=nerespektov%C3%A1n+clock dostanu tyhle ty blbosti
wall clock disassembly
přejeli jsme přehradu nakoel (autor o'clock)
Vintage wall clock nayaks bell sound
3h timelapse wall clock

navíc je tam obrovská převaha shortů = red flag na kvalitu sám o sobě (ostatně příkladem je schillerová jak si změnila hlas na jednom z tohoto měsíce)

v tehle blaznive dobe je lepsi zamerit se na jidlo, sex, piti, nez na podivne it kraviny
12
/dev/null / Re:Youtube - level žumpa
« Poslední příspěvek od Ħαℓ₸℮ℵ ␏⫢ ⦚ kdy 22. 12. 2024, 23:00:18 »
... tak například na výsledek hledání https://www.youtube.com/results?search_query=nerespektov%C3%A1n+clock dostanu tyhle ty blbosti
wall clock disassembly
přejeli jsme přehradu nakoel (autor o'clock)
Vintage wall clock nayaks bell sound
3h timelapse wall clock

navíc je tam obrovská převaha shortů = red flag na kvalitu sám o sobě (ostatně příkladem je schillerová jak si změnila hlas na jednom z tohoto měsíce)
13
Bazar / Re:Prodám externí eSATA/USB3.2 Icy box pro 4× HDD
« Poslední příspěvek od glondrej kdy 22. 12. 2024, 21:04:45 »
Prodej obnoven, puvodni zajemce mimo forum se nedokazal domluvit na prevzeti.
14
Server / Re:Ako spraviť noreply e-mail?
« Poslední příspěvek od Filip Jirsák kdy 22. 12. 2024, 20:57:15 »
Ano, jde to. Buď pro danou doménu neuvedeš MX  záznam, ,.
To nestačí – pokud není uveden MX záznam, doručuje se na IP adresu názvu (tedy A/AAAA záznam). Navíc e-mail z domény, pro kterou není kam poslat odpověď, je často negativně hodnocen antispamem.
15
Server / Re:Ako spraviť noreply e-mail?
« Poslední příspěvek od mikesznovu kdy 22. 12. 2024, 20:43:22 »
Ptáš se jak to technicky udělat a nebo , aby to v odeslaném mailu bylo  v odeslaném mailu podle best practice a dobře pochopitelné,správně)?
Ano, jde to. Buď pro danou doménu neuvedeš MX  záznam, ,. POkud jen jeden user@zdomény nemá přijímat e-mail, nastavit inbound smtp, aby hlásil nonexisting user pro danou adresu - postačí nevytvořit uživatele pro tuto poštu. A nemít doménový koš (to je důležitá poznámka, a filozofická otázka pro Filipa Jirsáka, a toho kdo se ptal: schránka nemusí existovat, spadne do doménového koše, kdo ji uvidí a třeba zareaguje)

Pro Směr odesílání: nastavit na serveru něco jako "Vypnout kontrolu existence usera" nebo "Allow Any From".  A dále vytvořit novou identitu v Thudnerbirde

Důležité je vědět, že v e-mailu jsou příchozí a odchozí směry, servery a konfigurace úplně odděleny.
16
2x 2.5Gbit síťovka do USB https://www.alza.cz/axagon-ade-25rc-2-5-gigabit-ethernet-usb-c-network-card-d7270717.htm  (jen příklad)? Anebo pokud je to stolní pc a má být docíleno maximální rychlosti tak 10Gbit do PCIe https://www.alza.cz/synology-lan-1x10gbe-rj45-d5674155.htm Že by to bylo možné přes USB4 slyším poprvé, ale nějaké proprietární řešení by to umět mohlo. Ale jak říká, proč nepoužít něco standardního?
Pokud by ty stroje měli 5Gb síťovky , proč ne. Nebo kdyby se mi válely dvojice usb síťovovek 5Gb , což není levná záležitost. Dál už se nechci pouštět, to je hazardování 10Gbitem Ethernetem, sfp, dacy...
Kdežto takhle oba počítač mají USB porty už v sobě. Proto
17
Hardware / Re:Server pro Linux
« Poslední příspěvek od drnest kdy 22. 12. 2024, 20:07:34 »
Tak mám trošku pozitivní posun.

V System setup / IPMI settings jsem Encryption Key nastavil na default hodnotu 40x nula.
Kód: [Vybrat]
#ipmitool -v -I lanplus -H <ip_adresa> -U idracipmi -P <heslo> sol activate
Using best available cipher suite 17

Running Get PICMG Properties my_addr 0x20, transit 0, target 0x20
Error response 0xc1 from Get PICMG Properities
Running Get VSO Capabilities my_addr 0x20, transit 0, target 0x20
Invalid completion code received: Invalid command
Discovered IPMB address 0x0
[SOL Session operational.  Use ~? for help]

Ted bych čekal, že zmáčknu enter a měl bych dostat login. Ale fungují jen ty vlnovkové příkazy.

Ale zkusil jsem třeba "chassis status" a zdá se, že to funguje:
Kód: [Vybrat]
Using best available cipher suite 17

Running Get PICMG Properties my_addr 0x20, transit 0, target 0x20
Error response 0xc1 from Get PICMG Properities
Running Get VSO Capabilities my_addr 0x20, transit 0, target 0x20
Invalid completion code received: Invalid command
Discovered IPMB address 0x0
System Power         : on
Power Overload       : false
Power Interlock      : inactive
Main Power Fault     : false
Power Control Fault  : false
Power Restore Policy : previous
Last Power Event     :
Chassis Intrusion    : inactive
Front-Panel Lockout  : inactive
Drive Fault          : false
Cooling/Fan Fault    : false
Sleep Button Disable : not allowed
Diag Button Disable  : allowed
Reset Button Disable : not allowed
Power Button Disable : allowed
Sleep Button Disabled: false
Diag Button Disabled : true
Reset Button Disabled: false
Power Button Disabled: false
18
Windows a jiné systémy / Re:Windows odmítá naformátovat n-tý oddíl na flashce
« Poslední příspěvek od mikesznovu kdy 22. 12. 2024, 19:55:33 »
Teda, smekám před vaší sbírkou rovnáků !
19
Server / Re:Ako spraviť noreply e-mail?
« Poslední příspěvek od hknmtt kdy 22. 12. 2024, 14:52:18 »
To ti moze fungovat mozno ak mas 10 uzivatelov ale ked ich mas tisice tak mas urcite dedikovany system pre support a nemozes riesit kazdy "blby" email. Duplom nie ak ide o systemove oznamenia.

Jak máš tisíce uživatelů, tak plýtvat časem každého z nich, aby si dohledával kdo ví kde nějaký kontakt, kam něco nahlásit, je skoro trestuhodné. A řeší se to tak, že emaily chodí do ticketovacího systému, který to přefiltruje a vytvoří tickety. Ale to zase znamená, že je nějaká adresa ticketovacího systému, a ta může být jako odpovědní pro ten servisní email.

To uz je ale vlastyna implementacia, ktora nema s povodnou otazkou nic spolocne. Nech si ludia riesia tikety ako chcu, ale povodna otazka bola uplne o inom.
20
Server / Re:Ako spraviť noreply e-mail?
« Poslední příspěvek od Zopper kdy 22. 12. 2024, 14:39:21 »
To ti moze fungovat mozno ak mas 10 uzivatelov ale ked ich mas tisice tak mas urcite dedikovany system pre support a nemozes riesit kazdy "blby" email. Duplom nie ak ide o systemove oznamenia.

Jak máš tisíce uživatelů, tak plýtvat časem každého z nich, aby si dohledával kdo ví kde nějaký kontakt, kam něco nahlásit, je skoro trestuhodné. A řeší se to tak, že emaily chodí do ticketovacího systému, který to přefiltruje a vytvoří tickety. Ale to zase znamená, že je nějaká adresa ticketovacího systému, a ta může být jako odpovědní pro ten servisní email.
Stran: 1 [2] 3 4 ... 10