Na počtu zařízení nezáleží.
Já bych řekl, že záleží. Jak na počtu zařízení, tak komunikačních kanálů. Napadnout počítač a mobil dá útočníkovi víc práce než napadnout jen počítač nebo jen mobil. Stejně tak s těmi komunikačními kanály - můžeme se sice vysmívat chatrnému zabezpečení SMS nebo psát o tom, že útočník může mít komplice u operátora... ale pořád je složitější prolomit dva komunikační kanály než jeden.
Naprosto souhlasím s p. Kučerou. Toto by se mělo vytesat do kamene a ten postavit do vchodu banky tak, aby o něj její vedení pravidelně klopýtalo při příchodu a odchodu z práce.
Nejdřív mě ve Spořitelně přesvědčili abych používal George klíč, a pak když ho za půl roku zrušili, tak se hodně divili že se chci vrátit zpět k SMS.
Pokud přijdu o MT (závada, krádež, spadne mi do záchodu,...), tak zprovoznit náhradní SIM kartu pro volání + SMS je otázka 1-2 hodin, ovšem bankovní aplikace, ... kdo ví ..., a také - i když to může jít snadno zrovna teď - bude tomu tak i za rok?
Na mé argumenty o dvou různými zařízeních pokud možno s různými technologiemi (PC pro zadávání plateb a MT pro autorizaci) koukali jak na zjevení. Ale na druhou stranu se to dá pochopit - pokud většina jejich klientů má na účtu nevelkou částku. asi se jim nevyplatí investovat do vyššího zabezpečení.
Ale upravit tu jejich mobilní aplikaci tak, aby se s ní dalo pouze autorizovat platby a nic jiného - to by snad tak těžké být nemuselo.