Poslední příspěvky

Stran: 1 ... 8 9 [10]
91
Sítě / Re:Metronet končí, ke komu přejít?
« Poslední příspěvek od sarajoncz kdy 21. 01. 2025, 15:15:22 »
Ano je potreba zustat v bezpeci, tak zablokuji nevhodne stranky  :)
Me je to ted jedno, pak to budu resit. Dival jsem se na cenik je tam teda uvnitr 250 na 25 a asi nechaji linku jak je.
Presto kdyz to srovnam, ani cena neni zadne lakadlo proc tam pak zustavat.
Bohuzel se me to ted nehodi resit, netusil jsem ze uz ted Metronet vzpomene, ze ty zakazniky nekde soupne. Pocital jsem puvodne s Dragonem ale cca od Zari 2025.

Pokud to bude delat problemy, tak pozadam proste Metronet o vraceni pomerne castky a o prevod a tam kde sjednam to prevezmou  :)

Rozumíme, že načasování změny nemusí být ideální, a vážíme si vaší trpělivosti. Pokud byste přece jen měl jakékoli otázky nebo chtěl probrat své možnosti, rádi vám vše vysvětlíme – jsme tu pro vás na čísle 321 720 710.

Co se týče cen a služeb – snažíme se vždy nabídnout nejen spolehlivý internet, ale také další výhody JON Family, jako je například úspora až 30 % při kombinaci služeb internetu a IPTV do balíčku. Mrzí nás, pokud zatím nemáte důvod zůstat, ale věříme, že vás časem přesvědčíme 😊

Děláme maximum, aby přechod k nám byl co nejhladší a abyste s námi byl spokojený. Děkujeme, že jste s námi.

Zdraví Sára z týmu JON.CZ
92
Sítě / Re:Metronet končí, ke komu přejít?
« Poslední příspěvek od sarajoncz kdy 21. 01. 2025, 15:11:22 »
pedro42: super moc dik za info! No ja pak urcite za nejaky mesic pocitam ze prejdu jinde, ale ted se me to nehodi  :(
Proste jsem zaplatil na rok, s tim ze to ma uz skoro Dragon, ale to jsem nevedel ze to prehodi jinde.
Dojem mam z toho ten, ze proste Dragon to nechce, takze to soupli jinam, kde nejaky ISP proste potrebuje nabrat zakazniky a tak to prevezme.
Pusobi to lehce jako 365internet, ten se snazil to nahodit, dal to delat ale dopadlo to dle ocekavani, ze nakonec to stejne cele ukoncil a ani pomocne firmy to nedokazali uz zachranit. Proste firma se s tim zacala potapet.

Tu verejnou ipv6 rada mensich ISP neumi a nebo ji maji podivnou neco jako O2.
ipv4 verejna to je casto jako specialni pozadavek, takze to hadam ze podle toho bude vypadat.
Firmy zvlast, ty co jsou mimo ofiko Cetin viz web, to dlouho se dle meho nazoru neudrzi.

Uvitam rad zkusenosti s JON CZ  ;D

Dobrý den, rádi vás ujistíme, že JON.CZ rozhodně není "firma na pár měsíců". Jsme na trhu už 25 let a plánujeme tu být ještě minimálně jednou tak dlouho – stabilita a spolehlivost jsou pro nás prioritou :)

Chápeme, že přechod k nám nebyl zcela podle vašich představ, ale věříme, že vás naše služby přesvědčí, že jsme dobrou volbou. A pokud se někdy rozhodnete poohlédnout jinde, budeme rádi, když s námi budete sdílet aspoň vaše zkušenosti – jsme tu, abychom se neustále zlepšovali.

Děkujeme, že nám dáváte šanci, a kdykoli se na nás obraťte. Kontakt máte :)

Zdraví Sára z týmu JON.CZ
93
Sítě / Re:Metronet končí, ke komu přejít?
« Poslední příspěvek od sarajoncz kdy 21. 01. 2025, 15:02:31 »
Přišlo mi to samé + info v SMS.

Tak jsem nelenil a začal zjišťovat info - na infolince jon.cz vědí kulové, jen papouškují, co je v mailu (že do konce února blabla...). Na webu CETINu není ani Dragon ani jon.cz uveden. Takže jsem volal na CETIN - nechali si přeposlat výše uvedený email s tím, že se k tomu (snad) vyjádří.

Každopádně důvěryhodně ta celá habadůra Metronet-Dragon-Jon na mě tedy nepůsobí...

Dobrý den, můžeme vás ujistit, že nejde o žádnou "habaďůru," ale o seriózní spojení :) JON.CZ je stabilní česká firma s 25letou historií a tisíci spokojených zákazníků.

Omlouváme se, pokud jste na infolince nedostal všechny odpovědi – některé detaily opravdu ještě ladíme, což je u přechodů běžné. Do konce února od nás budete mít všechny potřebné informace. Ohledně CETINu – využíváme více technologií a partnerů, nejen CETIN, takže v jejich databázi nemusíme být vidět.

Děkujeme za vaši trpělivost a věříme, že se o naší spolehlivosti přesvědčíte sám 😊 Pokud budete mít další dotazy, jsme vám k dispozici na lince 321 720 710.

Zdraví Sára z týmu JON.CZ
94
Sítě / Re:Metronet končí, ke komu přejít?
« Poslední příspěvek od sarajoncz kdy 21. 01. 2025, 14:51:28 »
Super! Se dalo skoro cekat, ale ze to nevydrzi ani pul roku, co zaplatim cca v unoru sluzby na rok to teda koukam, to zacina na me pusobit neco jako 365internet  :( ;D
Doufam ze to teda u nas co to mame na rok predplacene, nejak udrzi. Preci jen ne vzdy je clovek doma a nerad by resil internet ze zahranici, ktery musi v CR mu doma bezet.

Tomto pripade, pokud to nepude, tak budu chtit vratit prachy a prejdu tam kde to sleduji stabilni.
Problem je ze rada mensich firem, ze to ve vetsine driv nebo pozdeji dopadne podobne.

btw o firme JON CZ jsem nikdy neslysel, to asi Franta spustil s garazi neco na 3 mesice abyse nereklo  :o

Dobrý den, chápeme, že taková změna může vyvolávat obavy. Naštěstí ale JON.CZ není žádný "Franta z garáže" :D Jsme stabilní česká firma s více než 25letou historií na trhu a máme za sebou tisíce spokojených zákazníků, kterým poskytujeme internet, televizi i volání – a to s dlouhodobým závazkem. Je to pro nás běh na dlouhou trať, žádný sprint na pár měsíců. Takže pokud u nás budete spokojený, můžete s námi počítat dlouhodobě :)

Ohledně předplacených služeb: Nemusíte se bát, vaše předplatné zůstává plně platné. Internet bude šlapat jako hodinky, i když budete na druhém konci světa :) Pokud byste měl jakékoli otázky nebo potřeboval s něčím pomoci, naše zákaznická podpora je tu pro vás každý den až do 22 hodin.

Zdraví Sára z týmu JON.CZ
95
Odkladiště / Re:Banka použitelná s alternativní Android ROM
« Poslední příspěvek od Šťur kdy 21. 01. 2025, 14:49:44 »
Výborně, v podobné rady z vlastních zkušeností jsem doufal. Díky! :)
96
Hardware / Re:Může se LTE modem chovat jako mobil?
« Poslední příspěvek od houpal kdy 21. 01. 2025, 14:41:57 »
Stručně řečeno, operátor nic neblokuje, tazatel netuší co vlastně chce a nedokáže ani popsat proč to chce. Reagovat takovému tazateli, postrádá jakýkoli smysl, dokud se pořádně nevyžvejkne...

Tazatel chce LTE modem co by operátor identifikoval jako mobilní telefon.

Proč to chci není vůbec relevantní -  chci to, protože si s tím chci hrát, něco se naučit a pak si to vystavit na skříňku.
Nemá to žádný zásadní význam.

Nic na tom nechci vydělat, nechci páchat žádné zločiny ani porušovat nějaké zákony.  Když by se mi to podařilo, tak jsem si myslel, že bych postup zveřejnil jako článek na nějakém blogu, githubu, případně i třeba tady na rootu.

A do budoucna by se mi tahle zkušenost hodila, když budu dávat dohromady 4g mobil.

Celý, jenom si chci něco vyzkoušet. Nechci prudit operátora, bonzovat na ČTU ani dumpovat pakety a rozebírat to tady.

Chci si jenom upravit nějaký LTE modem.
97
Odkladiště / Re:Banka použitelná s alternativní Android ROM
« Poslední příspěvek od Tonda kdy 21. 01. 2025, 14:41:34 »
Na jednom zařízení mám LineageOS bez rootu. Play Integrity API check selhává v položce "MEETS_DEVICE_INTEGRITY" a kvůli tomu nejde dát do Google Wallet platební karta pro placení mobilem. Ale AirBank funguje.

Pro rozchození Google Wallet jsem paradoxně musel nainstalovat root (Magisk) a modul Play Integrity Fix. A následně aby neprudila Airbank kvůli rootu, tak modul Shamiko pro jeho skrytí před vybranými aplikacemi.
98
Hardware / Re:Může se LTE modem chovat jako mobil?
« Poslední příspěvek od Miroslav Šilhavý kdy 21. 01. 2025, 14:35:50 »
Ve vší úctě, co je prosím nejasného na otázkách:

Co (myšleno jaký parametr) musím nastavit nebo přepsat v LTE modemu, aby ho operátor identifikoval jako mobil? 

Nebo: Které identifikátory používají mobilní operátoři na identifikaci zařízení, které se připojuje do jeho sítě?

Při vší úctě, prvotní věta byla:
Podle mého zjištění se operátoři chovají k připojení pomocí mobilní datové karty jinak když je v mobilu, anebo v LTE modemu/routeru.

Je tedy poměrně logické, že všichni reagují na hlavní část dotazu - tj. že se operátoři chovají jinak. Druhou část dotazu už zde vnímáme, že je jen pokus hledat zoufalé řešení, aniž by byla premisa ověřena. Pokud to dá člověk dohromady s tím, že se nakonec ukázalo, že neznáte ani nastavení APN - což je ne profesionální, ale uživatelská záležitost, je docela logické, jaké reakce sklízíte.

Dovolím znovu připomenout a zopakovat, že jste stále nenapsal, jak jste došel k přesvědčení, že se operátoři chovají podle zařízení jinak , jak jste to ověřil, jak se to projevuje a jak se to dá reprodukovat. Je dosti hloupé ptát se v technicky zaměřeném fóru a pak ignorovat technické dotazy. Agresivitou (domáháním se z kontextu vytržené odpovědi) skutečně nezakryjete to, že buďto děláte z ostatních voly, anebo že tématu ani zblo nerozumíte.

99
Hardware / Re:Může se LTE modem chovat jako mobil?
« Poslední příspěvek od LA_user kdy 21. 01. 2025, 14:31:28 »
Nejasný je ÚČEL...

A taky je všem nejasné, proč už se nevyžvejkneš.
100
Hardware / Re:Může se LTE modem chovat jako mobil?
« Poslední příspěvek od houpal kdy 21. 01. 2025, 14:28:15 »
Ve vší úctě, co je prosím nejasného na otázkách:

Co (myšleno jaký parametr) musím nastavit nebo přepsat v LTE modemu, aby ho operátor identifikoval jako mobil? 

Nebo: Které identifikátory používají mobilní operátoři na identifikaci zařízení, které se připojuje do jeho sítě?
Stran: 1 ... 8 9 [10]