1
Nová témata / Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Poslední příspěvek od mhepp kdy Dnes v 14:19:38 »Zdravím,
v poslední době mne banka (KB) donutila přejít do nového bankovnictví (KB+, spíše KB--), které umí jen zlomek toho, co staré. Hlavně, že v novém dyzajnu. Diskuze s podporou nevede k uspokojivým výsledkům (není, nelze, možná za dva roky).
Proto hledám novou banku a rád bych poprosil o vaše zkušenosti v tomto směru.
Co potřebuji:
Co nechci:
Prosím, nevysvětlujte mi, že bankovnictví v mobilu je super a že je chci. Nechci. Stejně tak prosím o věcné zhodnocení bankovnictví, které používáte s ohledem na výše uvedené požadavky...
Děkuji...
v poslední době mne banka (KB) donutila přejít do nového bankovnictví (KB+, spíše KB--), které umí jen zlomek toho, co staré. Hlavně, že v novém dyzajnu. Diskuze s podporou nevede k uspokojivým výsledkům (není, nelze, možná za dva roky).
Proto hledám novou banku a rád bych poprosil o vaše zkušenosti v tomto směru.
Co potřebuji:
- Internetové bankovnictví na desktopu/v prohlížeči bez nutnosti používání aplikace v telefonu. Zde možná mohu slevit, pokud půjde jen o přihlašování a v nouzi se půjde přihlásit i bez aplikace.
- Možnost zasílání oznámení o pohybu na účtu na e-mail/SMS/...
- Propojení účtů z jiných bank. (Zde je to proto, že kvůli hypo mám ještě další účet u Spořky a jejich George je vzor toho, jak ne.)
- Možnost načtení QR kódu ze souboru
- Platební kartu a běžné věci jako zablokování plateb na internetu a tak...
Co nechci:
- Používat aplikaci v mobilním telefonu.
- Být nucen do obskurností, které nemají nic co do činění s bankovnictvím (například ukládání každého, komu posílám peníze do adresáře, zdravím do Spořky).
Prosím, nevysvětlujte mi, že bankovnictví v mobilu je super a že je chci. Nechci. Stejně tak prosím o věcné zhodnocení bankovnictví, které používáte s ohledem na výše uvedené požadavky...
Děkuji...