Poslední příspěvky

Stran: [1] 2 3 ... 10
1
Windows a jiné systémy / Re:Aktivace Win 7 Pro OEM
« Poslední příspěvek od kyssling02 kdy Dnes v 10:54:50 »
Děkuji všem, jen ještě dodám, že ani nová instalace Win7 64bit licenci na desce nenalezla (takže to 32/64 bit nehrálo roli). Ale už je to chválabohu za mnou. Mějte fajn den !
2
Hardware / Re:Kde koupit 10m HDMI kabel?
« Poslední příspěvek od Michal Šmucr kdy Dnes v 10:54:47 »
Pokud ty signály jedou každý na dostatečně vzdálených základních kmitočtech, tak to klidně můžeš poskládat na společné vodiče a na konci pásmovou propustí zase rozpajtlovat.
Analogie: nevšiml jsem si, že by VKV rozhlas využíval nějakou formu časového multiplexu jednotlivých stanic; ty snad jo?

Ideově tě chápu.. a jasně můžeš mít časový nebo frekvenční multiplex. DDC (v podstatě I2C) je mnohem níž než TMDS. Hlavně mě ten pin 15, když jsem na to v noci koukal, prvně přišel nezapojený. Teď jsem si uvědomil, že je to stranově obráceně, protože je to male konektor. Jak je to PCB na fotce vyndané z té plastové krabičky na TX části, tak je to jen posunuté - mea culpa :))
No jestli to opravdu komunikuje přes DDC a je to čistě pasivní, tak si nedovedu představit, že je to udělané jinak, než říkáš.
Každopádně ať už je to jakkoliv, tak mi nepřijde, že by tohle pasivní slučování, propusti, hrabání do těch diferenciálních páru mělo mít pozitivní dopad na kvalitu přenosu nebo pomohlo délce vedení (když už je to extender). Ale samozřejmě, jestli to ostatním v konkrétním zapojení funguje nebo dokonce pomohlo, tak to může znít jako vcelku zbytečná debata :)
Možná si to ze zvědavosti někdy taky koupím, třeba místo jednoho piva :)
3
Software / Re:FreeCAD: vybraný objekt nelze použít
« Poslední příspěvek od AlesSt kdy Dnes v 10:54:43 »
Dobrý den,
tělo je aktivní, pokud ve Part Workbench vyberu Pad a v druhém Pad001 (vždy nabídne jen jednu možnost výběru ve sloupci) , zústanou mi jen kružnice z posledního Sketch.
4
Studium a uplatnění / Re:Kde ako ajťák žiť?
« Poslední příspěvek od ssdcorrupt kdy Dnes v 10:41:35 »
On někdo do systému platí více než musí? Ono až začne téct do bot, tak i OSVČ bude muset platit výpalné. Rok co rok se smyčka stahuje těsněji.

To bys měl asi psát spíš někomu, jehož měsíční odvody nejsou přes 40 tisíc.

tim bych se nechlubil ze ses socialni vyzirka. se superhrubou zaplatim radove vic.

Tak si to shrneme, jo?
Tvoje měsíční odvody (tzn sociální + zdravotní) jsou podle tvého tvrzení 400+ tisíc, takže měsíčně máš osobní zdanitelný příjem 3+ milióny.

Můžu ti doporučit jen abys přestal fetovat a honit si triko, protože tyhle bullshity ti nikdo nežere.
[/quote

a konecne sis vytahl kalkulacku. radove je to i 100. tak se cin podruhe.

kazdopadne platis min nez zamestnanci. troufam si rict ze kazdy tady na foru odvadi vic nez 50.000 pokud je v korporatu.
5
Odkladiště / Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Poslední příspěvek od hmmmw kdy Dnes v 10:40:41 »
@hmmmw: Super. Až je pošle k šípku víc lidí (jako že pošle), třeba se jim rozsvítí. Zase z druhé strany je fakt, že korporáty občas uvažují poněkud specificky, takže se třeba pletu. Ale určitě je třeba tu vazbu dávat a nenechat jim to projít jen tak.

Vazne si myslis ze akykolvek korporat, vratane bank, riesi feedback od jedneho cloveka? Tie rozne formulare tam nikto necita, nejaky robot to skategorizuje a to je vsetko. To iste ked to tam za teba vyplni ta pani na pobocke, ktora tiez len vyplni nejaky formular na zrusenie uctu s kolonkou dovod zrusenia, ktora mozno zostane prazda alebo tam napise to co z teba vypadne.

Korporaty riesia az pri pravidelnych vyrocnych/stvrt rocnych spravach ze zrazu maju o x/xx percent menej zakaznikov (resp stagnuju, lebo pocet prichadzajucich sa rovna odchadzajucim). Vtedy sa vedia pozriet na feedback, dovtedy sa k tomu stavaju stylom "collect now, (maybe) process later".

Já si myslím, že jednoho člověka v rámci procesů na pobočce řeší. Jen musí být ten člověk zajímvý. Mě tam holt pouze chodila výplata a žádné produkty jsem nevyužíval. Že by třeba jednou u nichy bylo hypo, rozpoznat nedokázali nebo jim to nepřišlo zajímavé.

Stejně tak to funguje u operátora, kdy umí řešit i odcházejícího jednotlivce, a snaží se jej udržet.
6
Odkladiště / Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Poslední příspěvek od kanoe22 kdy Dnes v 10:14:32 »
@hmmmw: Super. Až je pošle k šípku víc lidí (jako že pošle), třeba se jim rozsvítí. Zase z druhé strany je fakt, že korporáty občas uvažují poněkud specificky, takže se třeba pletu. Ale určitě je třeba tu vazbu dávat a nenechat jim to projít jen tak.

Vazne si myslis ze akykolvek korporat, vratane bank, riesi feedback od jedneho cloveka? Tie rozne formulare tam nikto necita, nejaky robot to skategorizuje a to je vsetko. To iste ked to tam za teba vyplni ta pani na pobocke, ktora tiez len vyplni nejaky formular na zrusenie uctu s kolonkou dovod zrusenia, ktora mozno zostane prazda alebo tam napise to co z teba vypadne.

Korporaty riesia az pri pravidelnych vyrocnych/stvrt rocnych spravach ze zrazu maju o x/xx percent menej zakaznikov (resp stagnuju, lebo pocet prichadzajucich sa rovna odchadzajucim). Vtedy sa vedia pozriet na feedback, dovtedy sa k tomu stavaju stylom "collect now, (maybe) process later".
7
Software / Re:FreeCAD: vybraný objekt nelze použít
« Poslední příspěvek od Mendoza kdy Dnes v 09:38:46 »
Nejsem ted u pocitace, tak nemuzu vyzkouset, ale napadlo me, jestli neni potreba spojit vsechny ty prvky v jedno teleso.

jak v programu freecad spojim vice prvku v jedno teleso?

Ve FreeCAD můžete spojit více prvků do jednoho tělesa pomocí následujících kroků:

1. **Použití Part Design**: Ujistěte se, že všechny prvky jsou součástí jednoho kontejneru *Tělo* (Body). Pokud není aktivní, poklepejte na něj nebo ho aktivujte pravým tlačítkem myši a volbou *Přepnout aktivní tělo*[1].

2. **Boolean operace**: V Part Workbenchi použijte nástroje jako *Sloučení* (Union) pro spojení více těles do jednoho[2].

3. **Makro SpojDrát**: Pokud pracujete s drátovými prvky, použijte makro *SpojDrát* pro jejich sloučení do uzavřeného tvaru[7].

8
Odkladiště / Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Poslední příspěvek od uwe.filter kdy Dnes v 08:41:21 »
@hmmmw: Super. Až je pošle k šípku víc lidí (jako že pošle), třeba se jim rozsvítí. Zase z druhé strany je fakt, že korporáty občas uvažují poněkud specificky, takže se třeba pletu. Ale určitě je třeba tu vazbu dávat a nenechat jim to projít jen tak.
9
Odkladiště / Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Poslední příspěvek od hmmmw kdy Dnes v 08:37:46 »
Několikrát tu bylo zmíněné, že SMS už banky nepodporují.
Zatím to podporuje většina bank (možná všechny).
Na požádání je možné používat SMS jako dvoufaktor minimálně u
Česká spořitelna
ČSOB
Airbank
Reiffeisen

Zcela SMS zrušila nejspíše jen
Moneta
(ale je to bez záruky, nutné si ověřit aktuální stav)

Je ještě pořád dost velká základna uživatelů co buď nemá smartphone a nebo nechce autorizační aplikace používat.
A banka samozřejmě nechce ani o tyto klienty přijít.

U ČSOB zavedli od 1. září, že bude potvrzování transakcí v Internetovém bankovnictví SMSkou zpoplatněno částkou 2,50 Kč dle aktuálního sazebníku. Zrušil jsem tam účet, a bance teda bylo fuk, že o klienta přišla.
A dal jsi jim předem na srozuměnou, proč tam účet hodláš zrušit? Docela si dovedu představit, že by ti v takovém případě ten poplatek možná i odpustili, kdyby věděli, proč chceš odejít. Myslím, že zákaznická zpětná vazba je vždycky důležitá, nejen u bank - jedině tak se dá něco změnit k lepšímu.

Samozřejmě. Jako důvod, mimo jiné napsali "S rozesíláním SMS jsou ovšem spojené náklady, které v poslední době narostly natolik, že jsme byli nuceni je promítnout i do našeho sazebníku." Což jsem jim označil jen za pokus vydělat, neboť ceny SMS skrz bránu se v takových hodnotách nepohybují, obzvláště pro banky. Opravdové ceny mi samozřejmě nesdělili, "protože se jedná o citlivé obchodní informace."

Na sdělení, že tedy zruším účet mi řekli, že musím dorazit na pobočku. Tak jsem tam dorazil. Tam paní na přepážce jen tak zminila, že jsou schopni nastavit poplatky i individuálně  ;D

Co mi připadá zajímavé, že mohli správně předpokládat, že si v rámci své životní etapy budu brát hypotéku, ale oni raději kvůli dvěma kačkám přijdou o párset tisíc až miliony.
10
Odkladiště / Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Poslední příspěvek od uwe.filter kdy Dnes v 08:12:18 »
Několikrát tu bylo zmíněné, že SMS už banky nepodporují.
Zatím to podporuje většina bank (možná všechny).
Na požádání je možné používat SMS jako dvoufaktor minimálně u
Česká spořitelna
ČSOB
Airbank
Reiffeisen

Zcela SMS zrušila nejspíše jen
Moneta
(ale je to bez záruky, nutné si ověřit aktuální stav)

Je ještě pořád dost velká základna uživatelů co buď nemá smartphone a nebo nechce autorizační aplikace používat.
A banka samozřejmě nechce ani o tyto klienty přijít.

U ČSOB zavedli od 1. září, že bude potvrzování transakcí v Internetovém bankovnictví SMSkou zpoplatněno částkou 2,50 Kč dle aktuálního sazebníku. Zrušil jsem tam účet, a bance teda bylo fuk, že o klienta přišla.
A dal jsi jim předem na srozuměnou, proč tam účet hodláš zrušit? Docela si dovedu představit, že by ti v takovém případě ten poplatek možná i odpustili, kdyby věděli, proč chceš odejít. Myslím, že zákaznická zpětná vazba je vždycky důležitá, nejen u bank - jedině tak se dá něco změnit k lepšímu.
Stran: [1] 2 3 ... 10