76
Server / Telefonie zdarma pro call centrum
« kdy: 26. 06. 2012, 02:24:53 »
Ahoj, bylo by pro možné pro call centrum použít nějakou telefonii zdarma na příchozí hovory?
Řekněme, že v naší firmě je call centrum s několika příchozímy čísly. příchozí hovory jsou na ústředně směřovány na aktuální přihlášené operátory. Jedná se o klasickou pevnou linku.
Zaujala mne aplikace viber na androidu, že může volat na klienty, kteří aplikaci mají, přes datové připojení. Konektivitu do internetu máme slušnou (jsme na optické páteři).
Bylo by možné dostat uvedenou aplikaci na server, aby klienti, kteří nám volají, nám mohli volat zdarma přes viber prostřednictvím smartphonů?
Další možnost je integrace skype, ale tomu bych se raději vyhnul, na telefonech jsou s ním problémy.
Nebo existuje nějaké řešení přes jabber/google talk?
Nemám páru o tom, jak zrovna naše ústředna funguje, ale možná se v brzké době dostanu na místo, ze kterého bych mohl ovlivnit změny a výběr řešení a rád bych se přiklonil k něčemu založenému na linuxu. Mám zpětnou vazbu od zákazníků, že absence bezplatné linky je pro ně zásadní a rád bych pro zákazníky něco pozitivního udělal.
Za každý nápad budu vděčný.
Řekněme, že v naší firmě je call centrum s několika příchozímy čísly. příchozí hovory jsou na ústředně směřovány na aktuální přihlášené operátory. Jedná se o klasickou pevnou linku.
Zaujala mne aplikace viber na androidu, že může volat na klienty, kteří aplikaci mají, přes datové připojení. Konektivitu do internetu máme slušnou (jsme na optické páteři).
Bylo by možné dostat uvedenou aplikaci na server, aby klienti, kteří nám volají, nám mohli volat zdarma přes viber prostřednictvím smartphonů?
Další možnost je integrace skype, ale tomu bych se raději vyhnul, na telefonech jsou s ním problémy.
Nebo existuje nějaké řešení přes jabber/google talk?
Nemám páru o tom, jak zrovna naše ústředna funguje, ale možná se v brzké době dostanu na místo, ze kterého bych mohl ovlivnit změny a výběr řešení a rád bych se přiklonil k něčemu založenému na linuxu. Mám zpětnou vazbu od zákazníků, že absence bezplatné linky je pro ně zásadní a rád bych pro zákazníky něco pozitivního udělal.
Za každý nápad budu vděčný.