31
Bazar / Re:Prodám HP EliteBook 835 G7
« kdy: 21. 10. 2024, 18:51:20 »
Prodáno. Děkuji všem za zájem.
Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.
Kamarád zrovna něco shání, tak jsem mu ukázal co nabízíš a měl by zájem.Díky, poslal jsem mu email, snad to není nějaký vtípek :-)
Mohl bys ho kontaktovat na mares.adam.w[uzenka]gmail[tečka]com ?
Vyzkouším co budu moct, s tím číslem jsem bohužel za poslední rok udělal několik změn, bylo nutno zrušit o2family zpátky k o2, plus jsem musel vyměnit simku abych ji dostal do chytrého telefonu. Teď jsem našel v nastavení že tam jsou blokované sms z emailu, tak jsem to odblokoval. Jiná relevantní nastavení jsem v účtu blokovaná nenašel.
Zkusil bych vzít čistý mobil s Androidem (po factory resetu), tam dát SIM s tím číslem a přihlásit se tam jenom tím účtem, (aby v tom mobilu nebyl jiný účet). To vidím jako nejpřesvědčivější způsob, jak Google přesvědčit, že to telefonní číslo vlastníte.
Předpokládám, že jste zkoušel poslat svou SMS na to číslo. Ještě bych zkusil podívat se na nastavení u operátora, zda tam není nějak zablokovaný příjem SMS ze zahraničí, se shortkódy apod.
Ale spíš si myslím, že není problém s příjmem té SMS. Podle mne se spíš něco stalo na straně toho účtu – buď se něco stalo s tím telefonním číslem (třeba ta změna státu), nebo Google nějak měnil práci s těmi telefonními čísly a s tím účtem jste prošvihli tu dobu, kdy bylo potřeba to nějak zmigrovat. Protože to, že Google tvrdí, že se to telefonní číslo změnilo, nebude samo sebou.
Na stránku zabezpečení Google účtu se dostanete?
Tlačítko Get Help bohužel nikde není. Na stránce dole je jenom Help a to odkáže na rozcestník témat nápovědy... :-(
Při zadávání verifikačního kódu vidím tlačítko "Try another way". Po kliknutí mi to nabídne mimo jiné "Get help - For security reasons, this may take 3-5 business days"
Tohle na Google nemám rád, že se někdy na různých účtech chová jinak
o plati maximalne pro vymazance jako ses ty. Mam v keypassu tisice uctu, i s naprosto primitivnim heslem na 3 znaky ... a vzivote sem o zadny neprisel. Ani jednou.Co udělá provozovatel, když zjistí, že máte slabé tříznakové heslo a je potřeba účet víc zabezpečit? Pošle vám e-mail, že je potřeba si účet lépe zabezpečit. Vy ten e-mail budete ignorovat nebo vám spadne do spamu a nic neuděláte. Pak vám pošle ještě druhý s konkrétním termínem, do kdy musíte změnu provést, a pak třetí, kde už bude napsáno, že pokud změnu do nějaké doby neprovedete, účet vám smažou a už se k němu nedostanete.
Plati totiz presny opak, znam destiky lidi kteri o ucet prisli prave proto, ze si zprovoznili nejakou uzasne bezpecnou metodu prihlasovani, a po par mesicich se uz prihlasit nemohli, protoze ... prisli o telefon, prestalo to fungovat, soudruh provozovatel neco zmenil ... atd atd atd.
Naproti tomu když budete mít aktivovaných těch metod přihlášení víc, i když jedna přestane fungovat (a je úplně jedno proč, jestli se něco změní u provozovatele nebo u vás), pořád máte další způsoby přihlášení, které můžete použít.
Ostatně je to vidět i na tomhle dotazu. Kdyby měl dotyčný vlastník účtu uložené záložní kódy, bez problémů se do účtu dostane. Kdyby tam měl aktivované potvrzování pomocí notifikací, bez problémů se tam dostane. Kdyby tam měl aktivované TOTP, bez problémů se tam dostane. Jenže on tam měl jenom jediný způsob ověření přes telefonní číslo a ignoroval výzvy Google k úpravě zabezpečení. No a teď se tam nemůže dostat, protože to ověření přes telefonní číslo přestalo fungovat (a je úplně jedno, zda je to chyba na straně uživatele, na straně Googlu, nebo zda je to záměr, protože Google přestal to telefonní číslo považovat za bezpečný způsob ověření).
No a pokud nejde o nějakou dočasnou chybu, což je dost nepravděpodobné, je docela pravděpodobné, že už se uživatel k tomu účtu nedostane. Protože Google ho nemá jak jinak ověřit.
Taky mi nefungují na jednom telefonním čísle ověřovací kódy. Řešil jsem to s podporou a bylo potřeba přidat k telefonnímu číslu +420 bez ohledu na zvolenou vlaječku země. Kódy sice pořád nefungují, ale objevila se možnost zavolání na číslo.Tak jsem důsledně zadal celou předvolbu ale možnost zavolání se neobjevila. :-(
Aha, pardon, zkoušel jsem to a zdá se, že tuhle volbu Google opravdu odstranilTlačítko Get Help bohužel nikde není. Na stránce dole je jenom Help a to odkáže na rozcestník témat nápovědy... :-(Nicméně po kliknutí na "get help" mi automaticky přišel kód na záložní e-mail.
A nemate zapnuty SMS-RCS? Zkuste je vypnout. Nebo pred prijmem sms vypnout mobilni data. Nektere mobily maji rizbitou implementaci SMS-RCS a i fallback na kladicke sms nefunguje dobre.Smsky nechodí na tlačítkovou nokii cca ze 2008 a ani po vložení simky do staršího xiaomi telefonu. :-(
OTP kody po smsce uz jsou prezita vec. Paneboze, je rok 2024.Já ten účet pouze spravuji, není to přímo můj účet, takže ho normálně nemám na mobilu (a nechci). Vlastník nemá chytrý mobilní telefon a doteď všechno fungovalo jak mělo.
Samozrejme mas password manager, ze? Mel by umet pridat do uctu i TOTP kod. Tzn. prihlas se do toho google uctu, pridej dalsi faktor overovani Google Authenticator ale QR kod nacti ve svem password managerovi. Hotovo.
Alternativa je to pridat do Authy na mobilui a udelat backup do jejich cloudu.