Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - tecka

Stran: 1 2 [3] 4 5
31
ffmpeg-normalize

32
Vývoj / Re:Vlastní GUI ActiveX a WndProc
« kdy: 14. 05. 2020, 09:08:57 »
Žádal jsem o konstruktivní odpověď. A pokud pane neznáte WinAPI, tak jste ještě o století hlouběji.
Neoháněj se znalostí WinAPI, když nevíš tak základní věc, že každé okno jde subclassnout, tedy včetně ActiveX.

33
Jeden z účelů snapu je právě izolace. Standardní přístupová práva fungují, ale nad tím je ještě ten snap (v podstatě mount+apparmor).

Já znám parametr --classic, ale asi bude mít asi stejný efekt jako ten zmíněný --devmode. A možná by šly nějaké další brikule s konfigem, ale v tom se nevyznám.

Jinak i normálně by v home měl být adresář (snap/app/common?), kam můžeš zapisovat, ale to už je samozřejmě mimo pointu toho tvého sdíleného adresáře (možná by to šlo prolinkovat Edit: Nejspíš ne, to nedává smysl.).

34
Vývoj / Re:Unreal Enginy vs. Unity 3D
« kdy: 12. 04. 2020, 20:01:35 »
Jeden možná podstatný rozdíl je v tom, jak moc se ti chce/umíš programovat. Unreal umožňuje prakticky všechno naklikat. Jinak to asi vyjde tak nějak na stejno. A souhlasím s předchozím komentářem, že tyhle enginy možná budou kanón na vrabce.

35
Software / Re:Kde najít přesnou formu spuštěného programu?
« kdy: 02. 04. 2020, 15:56:44 »
Kód: [Vybrat]
</proc/PID/cmdline xargs -0 printf '%q '

36
Neco podobnyho jsem predpokladal - prakticky to znaci, ze spravci ve skupine "sys" muzou menit hesla.
Klasicky root:root a SUID predpoklada jen 1 root spravce. Zdejsi sys skupina jich umoznuje mit vicero.
Prakticky to značí, že passwd může spouštět každý a poběží s euid=root a egid=sys, přičemž euid=root stačí na změnu hesla. Proto nejspíš dotaz na zdánlivě nadbytečný SGID bit.

37
Vývoj / Re:Segmentation fault
« kdy: 09. 03. 2020, 10:24:08 »
Malloc nepadá sám o sobě, ale když pracuje s pamětí, kterou rozvrtal jiný kód. Může to být poblíž, ale i někde úplně jinde.

Můžeš to zkusit zkompilovat s ASAN nebo spustit ve Valgrindu. To by mělo (mohlo) detekovat problém hned, když k němu dojde.

Z toho, jak jsi měl potřebu zmínit svoji opatrnost, úplně čiší, že s pamětí pracovat neumíš. Tak nepiš v Céčku.

38
Pokyd by byla možnost odbočit jiným směrem, nestál by za zkoušku nějaký vektorový formát?

39
PartYtion? Další fiktivní problém?

40
Já myslím, že to, co jsi našel, funguje stejně, jako to, co jsi už měl. A pokud ne, tak napiš, co ti na tom nefunguje.

Mám za to, že Windowsí konzole je standardně v řádkovém režimu a dokud vstup nepotvrdíš Enterem, tak můžeš text editovat Backspacem pro odmazávání textu od konce.

Věř mi, že nic víc nepotřebuješ a pokud si myslíš, že ano, tak si to musíš napsat sám, nebo použít kód-knihovnu někoho jiného, protože Céčko ve standardní knihovně samozřejmě neřeší to, jak ve Windows funguje konzole a funkce pro čtení neobsahují textový editor.

41
Know-how je nebýt lempl a nepouštět se do věcí, na které nemáš. Jestli žiješ od výplaty k výplatě, tak svůj úžasný nápad, při jehož neúspěchu půjdeš pod most, prostě pusť z hlavy.

42
Vývoj / Re:Doporučte programovací jazyk pro Windows
« kdy: 20. 02. 2020, 17:53:49 »
Tak když ho C++ zklamalo obtížností vypnutí kurozoru v terminálu, tak je v první řadě potřeba říct, že takové věci neřeší žádný programovací jazyk.

43
Nemám Widle po ruce, ale sledování I/O se musí nejdřív nějak zapnout.

44
Ten rc skript vyhoď (ať se ti to nepřepisuje; mělo by stačit zrušit exec bit) a tu vygenerovanou unitu si nech a uprav, jak potřebuješ.

45
Vývoj / Re:Python cv2.resize nefunguje korektne s PysimpleGui
« kdy: 23. 01. 2020, 10:51:33 »
Moje odpověď je naprosto ontopic. cv2.resize černé okraje nepřidává. Tečka.
Problém je v kódu, který jsi neukázal. Tak dodej více informací.

Stran: 1 2 [3] 4 5