Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - tecka

Stran: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
121
Vývoj / Re:C++ stack vs heap.
« kdy: 08. 08. 2020, 11:07:11 »
Bude celý objekt vrátane toho memberu "objectMember" alokovaný na heape?
Ano, bude uvnitř toho objektu. Ta inicializace nemá na umístění vliv, je to jen syntax sugar, abys nemusel postaru psát inicializaci do konstruktoru.

122

123
ffmpeg-normalize

124
Vývoj / Re:Vlastní GUI ActiveX a WndProc
« kdy: 14. 05. 2020, 09:08:57 »
Žádal jsem o konstruktivní odpověď. A pokud pane neznáte WinAPI, tak jste ještě o století hlouběji.
Neoháněj se znalostí WinAPI, když nevíš tak základní věc, že každé okno jde subclassnout, tedy včetně ActiveX.

125
Jeden z účelů snapu je právě izolace. Standardní přístupová práva fungují, ale nad tím je ještě ten snap (v podstatě mount+apparmor).

Já znám parametr --classic, ale asi bude mít asi stejný efekt jako ten zmíněný --devmode. A možná by šly nějaké další brikule s konfigem, ale v tom se nevyznám.

Jinak i normálně by v home měl být adresář (snap/app/common?), kam můžeš zapisovat, ale to už je samozřejmě mimo pointu toho tvého sdíleného adresáře (možná by to šlo prolinkovat Edit: Nejspíš ne, to nedává smysl.).

126
Vývoj / Re:Unreal Enginy vs. Unity 3D
« kdy: 12. 04. 2020, 20:01:35 »
Jeden možná podstatný rozdíl je v tom, jak moc se ti chce/umíš programovat. Unreal umožňuje prakticky všechno naklikat. Jinak to asi vyjde tak nějak na stejno. A souhlasím s předchozím komentářem, že tyhle enginy možná budou kanón na vrabce.

127
Software / Re:Kde najít přesnou formu spuštěného programu?
« kdy: 02. 04. 2020, 15:56:44 »
Kód: [Vybrat]
</proc/PID/cmdline xargs -0 printf '%q '

128
Neco podobnyho jsem predpokladal - prakticky to znaci, ze spravci ve skupine "sys" muzou menit hesla.
Klasicky root:root a SUID predpoklada jen 1 root spravce. Zdejsi sys skupina jich umoznuje mit vicero.
Prakticky to značí, že passwd může spouštět každý a poběží s euid=root a egid=sys, přičemž euid=root stačí na změnu hesla. Proto nejspíš dotaz na zdánlivě nadbytečný SGID bit.

129
Vývoj / Re:Segmentation fault
« kdy: 09. 03. 2020, 10:24:08 »
Malloc nepadá sám o sobě, ale když pracuje s pamětí, kterou rozvrtal jiný kód. Může to být poblíž, ale i někde úplně jinde.

Můžeš to zkusit zkompilovat s ASAN nebo spustit ve Valgrindu. To by mělo (mohlo) detekovat problém hned, když k němu dojde.

Z toho, jak jsi měl potřebu zmínit svoji opatrnost, úplně čiší, že s pamětí pracovat neumíš. Tak nepiš v Céčku.

130
Pokyd by byla možnost odbočit jiným směrem, nestál by za zkoušku nějaký vektorový formát?

131
PartYtion? Další fiktivní problém?

132
Já myslím, že to, co jsi našel, funguje stejně, jako to, co jsi už měl. A pokud ne, tak napiš, co ti na tom nefunguje.

Mám za to, že Windowsí konzole je standardně v řádkovém režimu a dokud vstup nepotvrdíš Enterem, tak můžeš text editovat Backspacem pro odmazávání textu od konce.

Věř mi, že nic víc nepotřebuješ a pokud si myslíš, že ano, tak si to musíš napsat sám, nebo použít kód-knihovnu někoho jiného, protože Céčko ve standardní knihovně samozřejmě neřeší to, jak ve Windows funguje konzole a funkce pro čtení neobsahují textový editor.

133
Know-how je nebýt lempl a nepouštět se do věcí, na které nemáš. Jestli žiješ od výplaty k výplatě, tak svůj úžasný nápad, při jehož neúspěchu půjdeš pod most, prostě pusť z hlavy.

134
Vývoj / Re:Doporučte programovací jazyk pro Windows
« kdy: 20. 02. 2020, 17:53:49 »
Tak když ho C++ zklamalo obtížností vypnutí kurozoru v terminálu, tak je v první řadě potřeba říct, že takové věci neřeší žádný programovací jazyk.

135
Nemám Widle po ruce, ale sledování I/O se musí nejdřív nějak zapnout.

Stran: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12