reklama

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - qelurg

Stran: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
166
Hardware / Re:Synology vs. QNAP
« kdy: 14. 12. 2019, 20:31:33 »
Používám DS Synology od roku 2013 jako domácí úložiště a jsem s ním velmi spokojen.

167
Studium a uplatnění / Re:Výchovné metódy v IT svete
« kdy: 08. 12. 2019, 06:50:49 »
Další subjektivní tvrzení, které svou reakcí sám zpochybňuješ. Nedržíš se vlastních zásad, které předepisuješ jiným.

A teď takhle prázdně a nekonečně můžeme tlachat donekonečna a odvádět tím pozornost od podstaty a nepohodlných informací.
Prázdně tlacháš jenom ty. Já jsem se zeptal, jestli můžeš svoje tvrzení nějak ověřitelně doložit. To zjevně nemůžeš. Ok, na tom není nic špatného, to se stává. Ale nediv se, že pak je to pro ostatní to, co to je: tvrzení anonyma na netu. Kdyby mi to samé řekl kámoš, se kterým se znám deset let, mělo by to zase jinou váhu. Tak to prostě na světě chodí. Tečka.
Stále jsi to nepochopil. Můžeš svoje tvrzení nějak doložit? Ok, pak dle svých zásad jenom prázdně tlacháš. Tečka.

168
Studium a uplatnění / Re:Výchovné metódy v IT svete
« kdy: 05. 12. 2019, 14:19:26 »
Další subjektivní tvrzení, které svou reakcí sám zpochybňuješ. Nedržíš se vlastních zásad, které předepisuješ jiným.

A teď takhle prázdně a nekonečně můžeme tlachat donekonečna a odvádět tím pozornost od podstaty a nepohodlných informací.

169
Studium a uplatnění / Re:Výchovné metódy v IT svete
« kdy: 05. 12. 2019, 13:45:08 »
Subjektivní tvrzení, kde je původní zdroj?
::)
To je jen mala ukazka. Imho by se tato argumentace mela povazovat za argumentacni faul, protoze je univerzalni a lze s ni zpochybnit cokoliv. Budu to moci pouzit na jakykoliv tvuj argument.

170
Studium a uplatnění / Re:Výchovné metódy v IT svete
« kdy: 05. 12. 2019, 13:36:34 »
To není nic.
Není to úplně nic, ale je to subjektivní tvrzení anonyma na netu, to se nezlob.

Kdyby ty problémy byly časté a vážné, tak by o tom určitě novináři moc rádi napsali. Po netu by se válely rozhořčené výkřiky rozčarovaných matek a otců. Absolventi by si stěžovali, že to nebyla dobrá cesta.

Jenže nic takovýho se mi nedaří najít. Místo toho...

Citace
Podle prorektora Univerzity Pardubice Karla Rýdla, který se od devadesátých let věnuje výzkumu netradičního školství [...]

A.cz: Existují nějaké relevantní průzkumy, jaké jsou děti, které vychodí alternativní školu?

Jistou představu dají například výsledky státních maturit. Ty ukazují, že alternativní střední školy, waldorfská lycea, se umístila v absolutní špičce všech gymnázií v republice. Takže výsledky mají. Není to jen o tom, že se tam děti válejí po koberci a nic nedělají, jak občas slýchám.

A.cz: Ano, takové informace kolují.

Ale výsledky říkají něco jiného. Pokud jsou ve státních maturitách otázky tvořivé, nad kterými člověk musí přemýšlet a najít řešení, tak to dětem z alternativních škol jde. Neumějí definice, ale umějí poznatky použít v praxi.

A.cz: Mají alternativní školy i nějaká negativa?

První věc je vybavenost. Montessori potřebuje pomůcky. Pokud se na ně rodiče nesloží, nebo je nezaplatí zřizovatel, jsou s tím problémy. Zadruhé učitelé často sklouzávají. Nemají trpělivost, než děti připraví na nový způsob učení, mají pocit, že toho chtějí zneužívat a přitvrdí. Skončí u odměn a trestů, čímž děti demotivují. A pak říkají, že to nefunguje. Třetí problém je nedostatečná podpora zvenčí. Přitom jsou to systémy, které jsou v jiných částech světa běžné, reflektují poslední výzkumy vědy, zejména medicínské. Dnes už prokázané, František Koukolík o tom píše knihy, ale pedagogika je zatím moc nereflektuje.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/valeni-po-koberci-alternativni-skoly-funguji-rika-odbornik/r~8692c7a44d6411e594170025900fea04/

Subjektivní tvrzení, kde je původní zdroj?

171
Studium a uplatnění / Re:Výchovné metódy v IT svete
« kdy: 05. 12. 2019, 13:34:47 »
To není nic.

Jeden z důvodů, proč je dobré citovat, je to, že máme možnost jít k původnímu zdroji a posoudit ho (a zda jsi ho například pochopil...).

Takže prakticky nic. (resp. nedůvěryhodné tvrzení z druhé ruky od anonyma)

Původní zdroj je má zkušenost. Při cestě k původnímu zdroji nakonec nevyhnutelně dojdeš k něčí osobní zkušenosti.

172
Studium a uplatnění / Re:Výchovné metódy v IT svete
« kdy: 05. 12. 2019, 04:54:54 »
To není nic.

173
Studium a uplatnění / Re:Výchovné metódy v IT svete
« kdy: 04. 12. 2019, 06:17:27 »
často se to projevuje rozbujením šikany, kterou škola neumí řešit.
Můžeš to nějak ozdrojovat?
Osobní zkušenost + následné rozhovory s psychlogy a pedagogy.

174
Studium a uplatnění / Re:Výchovné metódy v IT svete
« kdy: 03. 12. 2019, 16:57:28 »
Tzv. respektující přístup zní hezky na papíře, v praxi to funguje o poznání hůř. Stačí se podívat na alternativní školy, kde se ho snaží aplikovat k tomu vyškolení padegogové. Výsledky těch dětí, vzájemné chování, kázeň a ohleduplnost - výsledky jsou slabé, často se to projevuje rozbujením šikany, kterou škola neumí řešit. Funguje to totiž jen na některé povahové typy dětí, jiným to naprosto nesvědčí.

175
Tvůj dotaz zněl, proč omezovat děti, a na to jsi dístal odpověď. Je to přirozené a nutné, dětem to prospívá. Hypotézy, že to vede k absenci kritického myšlení a kouření, jsou nesmyslné. Stejně jako nápady, že se tím rodič zbavuje odpovědnosti.
Kusok nepochopenie otazky. Preco obmedzovat deti som chcel vediet motivaciu rodica. Je kopec moznosti, ako zabezpecit, aby bolo zdrave a nemusi byt obmedzovane. Mna zaujima motivcia vyuzitia toho prostriedku obmedzovania.

Btw, spomenute veci nie su hypotezi. Mam vsak okolo dost rodicov s nazorom, ze: "Citat literaturu k vychove je hanba a somarina. Ved vychovavat redsa viem.". Podla vasich vyjadreni sa zda, ze moje vyroky hadzete do kategorie hypotezy a to bez overenia.

Sidenote, na kolotoci tuna dole je jeden clanocek obcas k videniu: https://www.rodicevitani.cz/trendy-ve-vzdelavani/digitalni-technologie/cim-striktnejsi-pravidla-v-rodine-tim-naruziveji-deti-technologie-vyhledavaji-a-dalsi-zjisteni-studie-zamerene-na-ceske-prvnaky-a-druhaky/
Dítě musí být omezované. Každý člověk se musí omezovat a dítě to neumí samo, je to jedna z věcí, kterou se musí naučit.

Ak mate zaujem, pls, presun sem -> https://forum.root.cz/index.php?topic=22159.0

Moja odpoved bude otazkou, lebo stale sa nedostavam k odpovedi:

Ako obmedzovali rodicia Vas vo veku v akom mate deti v pozerani televizie? Mali ste istice na casovac, zamknute dialkove ovladanie, alebo ini mechanizmus? Co vas to naucilo? Co by vas naucilo, keby je televizor zamykany do skrine? Skuste sa seriozne zamysliet. Je tiez tvrdim, ze deti potrebuju v zivote pravidla a aj ich dodrziavanie. Zalezi ale silno na mechanizmoch, co to potom tie deti nauci.
Mohl jsem se dívat pouze na večerníček a studio kamarád. Nebyl jsem nikdy sám doma. Já toho dětem dovolím víc a vedu je k větší samostatnosti.

176
Studium a uplatnění / Re:Výchovné metódy v IT svete
« kdy: 01. 12. 2019, 16:26:10 »
Mám tři děti a na každé se musí jinak, žádná univerzální správná výchovná metoda neexistuje.

Prýmek: řešením je aplikace Kids Place. Umožní tí definovat které aplikace je možno spouštět, umožní ti definovat kdy je možno je spouštět a umožní ti definovat na jak dlouho je spouštět. Přičemž je možno aplikace dávat do skupin, takže kdys skupině hry nastavíš max. půl hodiny denně, tak se to týká všech her kolektivně a je jedno, zda se to stráví u jedné hry nebo u pěti různých. Já mám asi pět skupin, základní aplikace, vzdělávací, školní, hudební a hry. Ve školní čas, tedy po až pá od 8 do 14 hod a v noční čas od 21 do 6 hodin umožňuji spustit jen základní aplikace (telefon, sms, baterka),  hry povoluji spustit jen od 18 do 18:30. A funguje to, ve škole se učí, když už se tím doma baví, tak jsou to různé vzdělávací programy a v podvečer si i trochu zapaří. Zabráníš tim vzniku závislosti a má to pro něj i užitečný přínos.

177
Tvůj dotaz zněl, proč omezovat děti, a na to jsi dístal odpověď. Je to přirozené a nutné, dětem to prospívá. Hypotézy, že to vede k absenci kritického myšlení a kouření, jsou nesmyslné. Stejně jako nápady, že se tím rodič zbavuje odpovědnosti.
Kusok nepochopenie otazky. Preco obmedzovat deti som chcel vediet motivaciu rodica. Je kopec moznosti, ako zabezpecit, aby bolo zdrave a nemusi byt obmedzovane. Mna zaujima motivcia vyuzitia toho prostriedku obmedzovania.

Btw, spomenute veci nie su hypotezi. Mam vsak okolo dost rodicov s nazorom, ze: "Citat literaturu k vychove je hanba a somarina. Ved vychovavat redsa viem.". Podla vasich vyjadreni sa zda, ze moje vyroky hadzete do kategorie hypotezy a to bez overenia.

Sidenote, na kolotoci tuna dole je jeden clanocek obcas k videniu: https://www.rodicevitani.cz/trendy-ve-vzdelavani/digitalni-technologie/cim-striktnejsi-pravidla-v-rodine-tim-naruziveji-deti-technologie-vyhledavaji-a-dalsi-zjisteni-studie-zamerene-na-ceske-prvnaky-a-druhaky/
Dítě musí být omezované. Každý člověk se musí omezovat a dítě to neumí samo, je to jedna z věcí, kterou se musí naučit.

178
Windows a jiné systémy / Re:Alternativy win32com
« kdy: 28. 11. 2019, 12:48:04 »
Ještě takhle, končí podpora win32com, tedy v Pythonu nebo končí podpora tohoto API ve windows?
končí podpora pythonu 2, windows nepoužívám, s tím neporadím
Aha, tak to je v pohode. Ja u tech starych skriptu pouzivam portable python 2.5. Funguje to naprosto stabilne a spolehlive a nedrazdim to proto zadnymi aktualizacemi. V tomto smeru ukonceni podpory pro me nic neznamena. To ze se Python 2 uz nebude menit mi svym zpusobem vyhovuje. A win32com funguje i s Pythonem 3, kdyby bylo nejhur.

179
Windows a jiné systémy / Re:Windows tablet, VIM nefunguje
« kdy: 28. 11. 2019, 11:19:34 »
To je imho v pořádku, protože dotyková obrazovka je jiný ovládací prvek který má svá specifika. Neměl by emulovat myš.

180
Windows a jiné systémy / Re:Alternativy win32com
« kdy: 28. 11. 2019, 11:13:16 »
Ještě takhle, končí podpora win32com, tedy v Pythonu nebo končí podpora tohoto API ve windows?

Stran: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16

reklama