2
« kdy: 23. 02. 2019, 22:12:34 »
pro lamdbu mam aktualne pripraveny dve funkce ktery cekaj na realizaci
1) overovani nove enrollnutejch Macu do MDM, workflow bude: MDM pushne nasi app (v ni je eula, nejaky vyplnovani jako jmeno, lokace, employee kod) to poputuje do Lamda (v ni kontrola v Workdays pro overeni zamestnance, v Jira inventory kontrola ze mac je nas) to se zpracuje a Lambda da Mac do spravny MDM group (spravny profily, vpn, tiskarny atd) udela manifest pro Munki (spravnej sw presne pro danyho cloveka) a posleze bude nase app pokracovat v instalaci sw. Dal to bude delat nejaky output (logy), reportovat na helpdesk a IT (kdo se enrollnul) a managera danyho cloveka ze jeho podrizenej enrollnul device (bude mit 24 hod na potvrzeni, pokud nic neudela Mac bude erasnutej a marknutej jako rogue device).
2) jelikoz mame hodne iPadu (zoom rooms, envoy, a robin rooms) a obcas ztrati napajeni (neoriginalni a dlouhy kabely) tak je budu kazdej den v 22:00 updatovat (jak app tak ios) a restartovat (pro obnoveni napajeni) a stejne v 6:30 (pro redundanci). Tzn Lambda si kontaktuje MDM (pro list zarizeni) a naridi update, po 30 min restarne, zkontroluje ze vsechny zarizeni se ohlasej zpet a pripadne informuje helpdesk ze zarizeni v xyz se neohlasilo aby to mohli jit zkontrolovat a ne cekat nez to nekdo reportne.