Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - kamilkrejza

Stran: [1]
1
Ahoj,

chtel bych se s Vami podelit o super zazitek s prevodem domeny u Active24 k jinemu spravci, registratorovi.
Pro klienta prevadim domenu, kterou klient vlastni 14let, bohuzel email, ktery zadal pri registraci jiz nevlastni a tak se stave prevod dns zaznamu u Active24 slusnou kovbojkou.
Prevod domeny probehl hladce, na CZ.NIC se zaslal pozadavek datovou schrankou a cca do 20 minut byl zaslan kod k prevodu, na nove zadany email, ktery byl uveden ve formulari.
Bohuzel u Active24 neuznavaji nic jineho nez uredne potvrzeny dokument zasalany postou.
A tak prvni dopis samozrejme pry stratila posta, jelikoz doporucene dopis zaslat na Active24 nemuzete.
Stejne tak jako nemuzete vyplneny formular zaslat:
1, podepsany kvalifikovanym certifikatem
2, datovou schrankou
3, pres prihlaseni ve sprave domeny, ktera je registrovana na stejny subjekt jako domena (to jsem ani necekal, ale preci jen GoDaddy s timto problem treba nema…)
Druhy dopis po tydnu od odeslani take nikdo neeviduje.
Takze majitel spolecnosti jel na postu po treti, vystal si frontu na overeni podpisu a odvezl formular primo na Sokolovskou 394/17 a predal formular.
No po cce 4 dnech zatim stale nejsou registracni udaje u domeny upraveny a pozadavek na prevod dns zaznamu se stale posila na stary email.
Mezitim Active24 vystavilo fakturu ke sprave dns zaznamu, na jejich serverech :D


Je fakt smutny, ze domenovy registrator pripomina elektronickou vyspelost v komunikaci s nim FU v roce 2010...





Stran: [1]