Co by tam mělo vzniknout za problém? Je to naprosto standardní řízení jak popisuje kolega.
Motor Ti najede klidně 800tisíc. Ty nový teda tolik ne.
Spousta lidí ve snaze šetřit palivo motory silně podtáčí. Namáhá to převodovku, rozvody, ojnici, klikový hřídel... Ano, pravda, napsal jsem motor ale myslel jsem tím pohonné ústrojí jako celek a všechny přiléhající části. Ostatně jedničková fábie za v dlouhodobém průměru tři litry opravdu nejezdí ani vzdáleně a při hodně velké snaze a to mám dost lehkou nohu ale předpokládám, že myslel nějakou novější. I u nových motorů je to ale podezřelé pokud nejde o hybridy nebo nějaké malé lehké městské vozítko.
A jako ano, stopadesát tisíc vám ten motor vydržet může. Ale budete-li ho podtáčet, pak prostě odejde. Takže mu to buď nevěřím a neví za kolik jezdí nebo trefil nějaký zázračný kus nebo se mu to auto ještě zatím nerozsypalo. Znám takhle člověka, co jel sto kilometrů s píchlou pneumatikou a poté, co na to byl po dojetí na místo upozorněn prohlásil "hm, mě přišlo, že to nějak drncá". Takže že auto sice jede ale jsou v něm vůle a je vyčvachtané až běda si třeba někdo takový naprosto nemá šanci všimnout.