Stejné, jako když dříve vše doručovala česká pošta, a člověk měl informaci, že mu to povezou mezi 8-17h, takže člověk napřed zkontroloval funkčnost a označení zvonku, celý den seděl doma u okna a vyhlížel dodávku, aby mu druhý den do schránky přistál lístek "Adresát nezastižen".
Moc se toho nezměnilo, jen přibyly loga na dodávkách a lístečky nahradily SMS.
Mám v živé paměti, jak jsem měl během Covidu home office a něco mi vezlo domů PPL. Já jsem ten jak z Narečku, podejte mi pero. Když telefonu, tak chodím, takže když jsem mluvil s kolegou, tak jsem šel zrovna kolem okna a vidím projíždějící PPL. Zavěšuji kolegovi, rázem mi přichází SMS o zmeškaném hovoru, tak hned volám na čilo a tam řidič PPL. "Vy jste měl vypnutý telefon, tak jsem jel dál. Budete to mít za pár hodin na výdejním místě X.Y". Prostě dual SIM telefon a když jsem mluvil na firemním čísle, tak soukromá SIM se tvářila jako vypnutá. Po hromadě stížností ČP tu dodávky často alespoň odstaví, aby měli záznam z GPS logu, že se tu zásilku snažili alespoň doručit, ale řidič PPL to měl totálně na háku.