1
Sítě / Re:Průzkum pokrytí signálem Wi-Fi
« kdy: 10. 04. 2025, 11:55:51 »
Sklady většinou bývají kovové haly. Sloupy většinou bývají z kovu. Sklady často obsahují kovové regály, nebo se tam dávají kovové palety.
Samotný návrh wifi technologie je v takovém prostředí spíš šamanství, než sofistikovaný technický postup.
Z osobní zkušenosti se nám vyplatilo dát nepřeberné množství AP. Opravdu jimi “plýtvat”. A protože ve skladu nepotřebujete žádné dramatické rychlosti, tak v rámci cenové optimalizace klidně normu 802.11n nebo 802.11a.
Na druhou stranu je dobré si připlatit za zařízení které zvládají vzájemnou koordinaci kvůli rušení. Před příchodem systému MESH měli někteří výrobci podobné funkce proprietárně.
Hrozně záleží kdo je investor, co se přesně o toho chce a spoustu dalších věcí. Upřímě, asi bych se dnes nebál v menší a nebo střední firmě použít nějaká ultra levná řešení na MESH kterými bych velmi plýtval a zabezpečení bych řešil na 3., případně 4. vrstvě.
Ale obávám se, že za rozumné peníze nelze získat jednoznačně dobré a funkční řešení. Ekonomicky výhodnější by bylo asi nějaké laborování.
Ale chápu, že firmy jako je VW by to rozhodně dělaly jinak.
Samotný návrh wifi technologie je v takovém prostředí spíš šamanství, než sofistikovaný technický postup.
Z osobní zkušenosti se nám vyplatilo dát nepřeberné množství AP. Opravdu jimi “plýtvat”. A protože ve skladu nepotřebujete žádné dramatické rychlosti, tak v rámci cenové optimalizace klidně normu 802.11n nebo 802.11a.
Na druhou stranu je dobré si připlatit za zařízení které zvládají vzájemnou koordinaci kvůli rušení. Před příchodem systému MESH měli někteří výrobci podobné funkce proprietárně.
Hrozně záleží kdo je investor, co se přesně o toho chce a spoustu dalších věcí. Upřímě, asi bych se dnes nebál v menší a nebo střední firmě použít nějaká ultra levná řešení na MESH kterými bych velmi plýtval a zabezpečení bych řešil na 3., případně 4. vrstvě.
Ale obávám se, že za rozumné peníze nelze získat jednoznačně dobré a funkční řešení. Ekonomicky výhodnější by bylo asi nějaké laborování.
Ale chápu, že firmy jako je VW by to rozhodně dělaly jinak.