Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - AgentK

Stran: 1 ... 5 6 [7]
91
Odkladiště / Re:Hubnutí při sedavém zaměstnání
« kdy: 03. 01. 2017, 12:22:10 »
Právě proto se ptám. Vím, že by to mělo jít, ale nikoho neznám. Jídelníček Sads-e  sice není úplně ukázkově ketózní, ale i tak bude někde hodně na pomezí.

Četl jsem, že v ketóze jde existovat delší dobu, ale osobně mi to přijde jako prostě neprůchozí. Nástup je strašný, a i když to člověk zvládne, samotný průběh není nic moc ... u mě, teda.

-K-

92
Odkladiště / Re:Hubnutí při sedavém zaměstnání
« kdy: 03. 01. 2017, 12:00:36 »
max 300-500 gramov jidla za den.
To není moc dobrá rada ;). Například srovnej 300 gramů čokolády a zákusků a 700 gramů zelí. Naštěstí na obalech je napsaná využitelná energie, případně jde dohledat…

A proč bys měl jít 300 gramů čokolády??????
Ja si dám tak 200 g sýra/chleba, max 100 g čokolady.
Když mi chybí energie, dám si kafe.
A to byla rada na hubnutí, né na zachování svalú, práca v sedavém zaměstnaní nevyžaduje svaly.
Takže nech si tělo klidňe spotřebuje tuky a svaly, já shubnu.
Takhle žiju pár mesícú a má to effekt.
I postranní effekt - nemám takovej zájem o jídlo. Raz za 12 hodín 150 gramu a konec.

Hele, sads, fungování v řízený ketóze možný je, to je mi známo. Ještě ale jsem nepotkal člověka který by to praktikoval dýl jak měsíc. V dnešní době ke ketóza celkem akceptovaná, ale nebývalo to tak
Já se při ketóze cítím naprosto hrozně a jsem velmi neakceschopný. Ty jsi v pohodě?

-K-

93
Odkladiště / Re:Hubnutí při sedavém zaměstnání
« kdy: 03. 01. 2017, 11:43:50 »
Tuky se pak při hladovění odbourávají pomaleji než svaly. ¨
Proto je rada "sněz méně než vydej, je jedno co jíš" špatná.

Tohle už je správně. V prvním příspěvku to tak nevypadalo.


:-D Tak ok no. Hlavně že si nakonec rozumíme. ;-)

94
Odkladiště / Re:Hubnutí při sedavém zaměstnání
« kdy: 03. 01. 2017, 06:41:15 »
Jo, vím že to byla suma výdajů a příjmů dlouhodobě. To samozřejmě platí. Nikdo neříká, že neplatí zákony zachování.

Jenže ty nejíš např. energetickou tyčku den. Jíš jí v daných 5 minutách, vstřebaný je za 15-30 minut?. Když je aktuální příjem energie větší než aktuální výdej (v daném okamžiku), energie se ukládá (do tuků). Tuky se pak při hladovění odbourávají pomaleji než svaly. ¨
Proto je rada "sněz méně než vydej, je jedno co jíš" špatná.

-K-

95
Odkladiště / Re:Hubnutí při sedavém zaměstnání
« kdy: 02. 01. 2017, 17:29:31 »
existuje na to uplne jednoduchy vzorec. ak prijmes viac kalorii ako spalis, tak jednoducho budes priberat. ak to bude opacne, tak budes chudnut. ziadna veda v tom nie je. a kludne mozes zjest aj ryzu, aj sladke, len proste musis vydat viac energie.

Záleží jak rychle se cukry dostanou do krve. Pokud moc rychle, může to být i málo kalorií, a stejně jdou do tuků, protože se nestačí použít. Obecně platí čím jednodušší cukry, tím rychlejší vstřebání, tím rychlejší ukládání.

Takže ne, není to vůbec, ale ani trochu, jednoduché.
Jako že se poruší zákon zachování energie a z 10 MJ jídla vyrobíš 9 MJ tepelné + 2 MJ mechanické energie a ještě se část přemění na tuk? Šlo by tento proces využít pro výrobu čisté energie?

Jestli tohle má být diskuze, tak si to ještě jednou prosím přečti. Já mluvím o tom, že můžeš mít aktuálně (v daný moment) tolik cukrů, že je nestihneš použít. Což se s rychlým cukrem v určitým nevelkým množství může snadno stát.  Počítáme s rychlostí příjmu a výdaje, ne s jejich sumou.

Ono je  to mnohem složitější než dokážu já vysvětlit. Nejsem dietolog. Jen jsem chtěl naznačit obrysy kde se pohybujeme.

Přestaňte prosím používat kupecké počty, ano?

-K-

96
Odkladiště / Re:Hubnutí při sedavém zaměstnání
« kdy: 02. 01. 2017, 14:32:30 »
Je tu spousta chytráků koukám. A pár i docela dobrých rad.

Za mě:
Vyhoď nezdravé a nekvalitní věci z lednice.

Jez pravidelně menší porce 5x-6x denně, kvalitní věci, s dobrým poměrem sacharidů a bílkovin. Přes den poměr měnit ve prospěch bílkovin.  Nezapomínej ale i na nějaké minimální množství tuků, ale těch dobrých, např. vlašský ořechy. Stav řízený ketózy je sice efektivní z hlediska spalování tuků a hlavně pokud se to umí, ale člověk našeho ražení potřebuje taky fungovat. Takže se nějakému množství sacharidů nevyhneš.

Omez přísun alkoholu. Víno i pivo jsou kalorický bomby, po kterých nakyne časem každý. Čím víc to omezíš, tím líp.
Omez bílou mouku. Tzn. bílé pečivo, knedlíky! Omez velký oběd s kolegy v práci. Udělej z něj malý oběd s kolegy :-)
Pij vodu, nepij slazené limošky. Ty jsou metlou lidstva.
Vyhni se energetickým tyčkám, pokud nevíš jak je použít. I proteinové tyčky jsou často nekvalitní, a obsahují víc rychlých cukrů než toho proteinu.

Zajímej se o potraviny co kupuješ. Zjistíš jak moc je vše (při)slazené, kolik je všude cukru "aby to chutnalo". Zjistíš, že poctivých potravin moc není :-)
Raději krávu než kuře. Prase ok, ale jen ty nejlepší části. Divočina je super prakticky jakákoli. Ryby a mořské plody jsou taky hodně dobré, ale zají se (subjektivní).
Syrečky/tvarůžky !! :-) 

Hýbej se. Každý jsme jiný typ. Někdo je výrazně silový, někdo maratónec. Najdi se, hledej co ti jde a baví a tím se zabývej. Nepřepal to na startu, začni zvolna. Nebuď přehnaně ambiciózní, ale jdi za svým a překonávej racionální výzvy. Do fitka je dobré mít parťáka (ale platí to asi obecně). Bude na tebe řvát a vytáhne tě cvičit když budeš psychicky na dně a nebude se ti chtít.
Neběhej. S váhou kolem 100kg (a v závislosti na stavbě těla) běhání může mít negativní dopad na klouby. Běhat začni až budeš z nejhoršího venku.

Rozhodně neposlouchej rady typu "pohyb nefunguje, omez výrazně stravu". To je donebevolající ignorance. Omezení pestré stravy vede k různým stavům, které můžou mít dlouhodobé následky. Spíš začni uvažovat v tom co jíš vs. kolik energie (s)potřebuješ (zeptej se googlu). Deník kal. příjmu je dobrý na začátek, časem ho přestaneš tolik potřebovat.
Pokud přestaneš jíst skoro úplně, tělo začne nejdřív likvidovat svaly co máš, protože jsou energeticky náročné na údržbu.  Takže ti zůstanou jen špeky. Ty pak půjdou dolu taky, ale za jakou cenu? Nedostatek sacharidů a následná permanentní únava tě zlikviduje psychicky.

Odpočívej. Čím víc se budeš hýbat, tím víc budeš potřebovat odpočívat. A to platí dvojnásob na začátku. Počítej s tím. Noční programování svých věcí  případně gamesení asi na čas odložíš a budeš chodit prostě spát :-)

Nauč se pochválit se, pokud ti to půjde. Nauč to i svoje okolí. Udržuj si motivaci jít dál a nech se nechat podpořít.  Jednou za 14 dní si dej volitelně, a jako odměnu v rozumné míře cokoliv, co jsi měl rád, byť je to nezdravé. Je to lepší, než po měsíci skončit, protože to už nevydržíš a vyžereš lednici.

Teď budu asi trochu kontroverzní:
Neboj se lehčích suplementů. L-karnitin nebo BCAA po cvičení jsou určitě OK. Fungují i mixy, tzv. spalovače. Asi bych se vyhnul těm s kofeinem, našinec ma přísun kofeinu obvykle kvalitní. Kdybys chtěl  k tomuhle víc info, napiš.


Pokud to budeš dělat poctivě, výsledek se dostaví.

-K-

97
Odkladiště / Re:Hubnutí při sedavém zaměstnání
« kdy: 02. 01. 2017, 14:29:51 »
existuje na to uplne jednoduchy vzorec. ak prijmes viac kalorii ako spalis, tak jednoducho budes priberat. ak to bude opacne, tak budes chudnut. ziadna veda v tom nie je. a kludne mozes zjest aj ryzu, aj sladke, len proste musis vydat viac energie.

Záleží jak rychle se cukry dostanou do krve. Pokud moc rychle, může to být i málo kalorií, a stejně jdou do tuků, protože se nestačí použít. Obecně platí čím jednodušší cukry, tím rychlejší vstřebání, tím rychlejší ukládání.

Takže ne, není to vůbec, ale ani trochu, jednoduché.



98
Server / Re:HTTPS pro více domén
« kdy: 11. 09. 2016, 01:15:33 »
Asi v dané situaci dost záleží jestli domény jsou ve Tvém vlastnictví nebo ne. Rozhodně to nedělej u domén zákazníků!!

Pokud to jsou výhradně Tvoje domény (např. od různých, ale Tvých projektů), pak to jakýsi smysl dává.
Ale i tak 100 je fakt dost, popřemýšlej o certifikátu pro každý web (nebo nějakou rozumnou skupinu).

Možná bys mohl prozradit trochu víc o těch webech, jak spolu souvisí, atd. Ať tu nevaříme z vody.

-K-

99
Odkladiště / Re:Chci něco vytvořit, ale nevím co
« kdy: 12. 01. 2016, 03:28:07 »
On je spis problem v tomhle:
Citace
jenže mě nenapadá nic, co by stálo za to a nestálo by mě to 300h času jako moje diplomka. Chtělo by to něco ve stylu "za málo času, hodně muziky"

Citace
- a opět, nějak to obcházet by bylo strašně náročné na studium a čas.

Na jednu stranu rikas ze chces neco, co ma stavu a ne zadnou kalkulacku, a pak reknes ze se chces vejit pod 300h.
Existuje milion projektu kam muzes prispet... budes urcite pod 300h a udelas neco, co treba bude pouzitelne a pouzivane.

-K-



100
Já se taky přidám:
v KDevelopu dělám denně a naprosto mi vyhovuje. Má všechny vlastnosti co tu byly zmíněny jako důležité: skoč na definici/deklaraci, zvýrazňování bloků, atd... Build systém je založený na cmake, což mi ale také vyhovuje. Původně jsem cmake moc nemusel, ale přišel jsem mu na chuť až díky kdevelop.
Ladění (v gdb) v aplikacích co dělám moc není možné/pohodlné (thready a hodně soketů), takže nemůžu hodnotit jak je na tom ladí. Mým primárním ladícím nástrojem je dobré logování a traceback. Jako záložní "rychloeditory" mám Kate a Vim, podle toho co dělám.

Naopak qtcreator mi k srdci nepřirostl ani po celkem usilovném snažení.

-K-

101
Vývoj / Re:V jaké verzi Visual Studia vyvíjíte komerčně?
« kdy: 03. 05. 2015, 20:48:37 »
Ach bože můj.

Ale nic...jak jsem říkal. Dělej si to jak chceš. Tvůj boj. A nesmrtelný přesvědčení o vlastní nejlepšíí metodě. :)

Mě se tady jen líbí ten flame. ;)

Je lepší mít vlastní (třeba i mizerný) názor, než nemít žádný. Zatím tady vidím jen papouškování, že bez getterů a setterů to nejde, sem-tam nějaký povzdech, výsměch, přirovnávání k Babicovi, ale argumentů žalostně málo. Tedy až na dustina, jehož názory mi dávají smysl.

Podstata mého povzdechu je v tom, že nějak nechápeš hyperbolu v mém příspěvku.
To, že raději než gettery raději vracíš výsledek je dobře, pokud to je možné. Což ale nemusí být vždy.
Například ta třída nemusí mít ponětí o tom jak ten finální výsledek má vypadat...  může to pak skončit že máš tisíc (pozor to byla nadsázka!!) různých formátovacích metod... takže můžeš dojít zpětně k tomu getteru, případně k fundanentální otázce jestli forma toho výstupu je skutečně starostí té třídy a né jiné, co výstupu skutečně zobrazuje.

Ale jak říkám, je mi úplně jedno jak píšeš své projekty a jaké máš konvence. Protože všechny jsou v zásadě správné pokud se dodržují.

-K-

102
Vývoj / Re:V jaké verzi Visual Studia vyvíjíte komerčně?
« kdy: 03. 05. 2015, 20:03:43 »
Jakoby programování bylo o editoru a o textové délce třídy. Já jsem také toho názoru že je pohodlnější použít IDE, ale VIM používám také, a to denně v závislosti na tom, co chci dělat.

Textová délka třídy je jen užitečnou pomůckou, jak ve třídě udržet SRP.

Bez getterů a setterů by to asi moc u mě nešlo, chce-li člověk ještě implementovat nějaké akce na základě změny, že.

Kupodivu to jde. Obvykle stačí místo všech setterů použít jeden notify() a místo getterů jeden toString(). Jenže to bychom museli programovat objektově, že?

Ach bože můj.

Ale nic...jak jsem říkal. Dělej si to jak chceš. Tvůj boj. A nesmrtelný přesvědčení o vlastní nejlepšíí metodě. :)

Mě se tady jen líbí ten flame. ;)

103
Vývoj / Re:V jaké verzi Visual Studia vyvíjíte komerčně?
« kdy: 03. 05. 2015, 10:06:42 »
Citace
Obvykle stačí vyházet gettery a settery.
vitajte v patnastom dieli kitovho kurzu oop navrhu bez getterov,  bez prikladov a bez realnych skusenosti, zato zo zadeke vytiahnutymi cislami

dnes o kitovej metrike dlzky tried

implementovat budete vo vime, s 200 riadkovym pluginom pre javu

Jakoby programování bylo o editoru a o textové délce třídy. Já jsem také toho názoru že je pohodlnější použít IDE, ale VIM používám také, a to denně v závislosti na tom, co chci dělat.

Bez getterů a setterů by to asi moc u mě nešlo, chce-li člověk ještě implementovat nějaké akce na základě změny, že.
Samozřejmě je to jiná, pokud kit má třídy, které to nepotřebují, nebo je mít nesmí kvůli pravidlu o délce headeru. :)
Později, při implementaci getterů a setterů, může celý projek refaktorovat ve vimu :),  které v jednom bodě jistě potřebovat začne.
To ale až mu koupí lepší tiskárnu a pravidlo o délce headeru pozbyde důvodu k existenci.

Ale samozřejme je to kitův prozíravý přístup, na který má své svobodné právo. Má na starosti veliké projekty, takže ví přece co dělá.

Berte můj příspěvek jako nadsázku. Je to tu moc hezký flame, tak proč si taky nezašpásovat!!

-K-

104
Bazar / Re:Sháním knihy o C++
« kdy: 29. 04. 2015, 19:40:42 »
Tak hlavně že si umíte všicuni tak hezky pokecat  :)

Stran: 1 ... 5 6 [7]