121
Odkladiště / Re:Seznam.cz jak přijít o data
« kdy: 11. 11. 2014, 23:40:06 »
Dnes, téměř po týdnu, jsem dostal vyjádření od helpdesku:
Odepisuji následující:
Citace
prověřili jsme Vámi nahlášenou situaci, z našich záznamů vyplývá, že s největší pravděpodobností nedošlo měsíc před zrušením Vaší schránky k zaslání upozorňujícího emailu, který by Vás informovat o budoucím zrušení schránky. Tedy i po termínu zrušení bylo přesměrování stále aktivní a přeposílalo emailové zprávy až do dne jejího zrušení. Tato chyba byla již naším vývojovým oddělením opravena, aby se podobnému problému předešlo do budoucna.
Původní obsah Vašich schránek byl včetně veškerých dat již odstraněn a z naší strany nedisponujeme technickými prostředky k obnovení těchto dat a jejich následnému poskytnutí.
Za způsobené komplikace se velice omlouváme.
Odepisuji následující:
Citace
Děkuji za vaše vyjádření. Děkuji i za opravu zasílání důležitých upozornění. To je velmi vítaná zpráva.
Nerozumím větě cituji: "Tedy i po termínu zrušení bylo přesměrování stále aktivní a přeposílalo emailové zprávy až do dne jejího zrušení."
Nerozumím tomu, že po termínu zrušení bylo přesměrování stále aktivní, až do nějakého "druhého" zrušení a prosím o vysvětlení.
Za zrušení schránky považuji den, kdy přestaly byt přesměrovávány zprávy (cca 4.11.2014). Nepředpokládám, že by mi mohly být zprávy přeposílány, když by schránka byla "zrušena".
Pokud by to bylo možné, rád bych věděl, jak je možné, že v licenčních podmínkách cituji:
h) Provozovatel si vyhrazuje právo ze systému
Služby Email kdykoli bez náhrady vymazat jakýkoli
uživatelský účet:
* který byl vytvořen, ale uživatel se do něj
nepřihlásil déle než 1/2 roku (v tomto
případě má Uživatel nárok kdykoli po dobu
jednoho měsíce po zrušení schránky
na získání doručených zpráv k datu zrušení
emailové schránky,
Stala se v mém případě nějaká výjimka, kvůli které porušujte vlastní licenční ujednání, nebo takto jednáte s daty všech uživatelů, tedy že jim ani 2 dny po zrušení schránky neumožníte získat alespoň nějaká data?