Ono to neni zadne terno a nikdy nebude - RUST ma vyhody pro klasicke programovani, kde to dela kdejaky lojza ktery si nevidi za spicku nosu - resp. nema vubec poneti o implementacnich detailech a jak cpu/os funguje, ale ma/musi neco kodit. Takze ho pak doslova zachranuje prekladac, aby mu to vratil ze takhle ne kamo.
U embedded veci a hlavne tech, ktere jsou opravdu kriticke existuji coding practices / rules - napr.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Power_of_10:_Rules_for_Developing_Safety-Critical_Code - aby se dalo tvorit i s tim co mame (tj s C), klidne si najdete videa na YT ktere se tohoto tykaji.. nektere jsou usmevne, kdyz autori zjisti nejakou novinku protoze tohle jim jako fakt nikdo predtim nerekl :D :D
Nemyslim si, ze ten hardcore embedded slevi ze svych standardu a presune zodpovednost z pravidel/lidi na pouhy prekladac. I v rustu jde napsat nesmyslny konstrukt (nekonecna rekurze) a proste to skonci padem ze dojde pamet.
A dalsi vec proc RUST v embedded ne: typicky mensi embedded zarizeni ma omezenou pamet a malloc/free tam neni bezna vec, takze ona ochrana kterou RUST prinasi je k nicemu. A jak uz bylo zmineno - existuji urcite knihovny ktere jsou hlavne v C, treba na hw akceleratory nebo nejakou overenou sw funkcionalitu. To zas musite includovat a jste zpet v klasice.