Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - komediant

Stran: [1]
1
Vývoj / Re:Jaký jazyk bych se měl učit?
« kdy: 29. 05. 2022, 17:56:42 »

Doporucoval bych nasledujici poradi:

anglictina, nemcina, spanelstina, pak patentove pravo. To vse tady bude stale.


Nebo chcete snad stale dokola realizovat kompletni embedded aplikace / na jedno, dvou,  16-ti, 254 jadrech  / spojene s

desktop a mobilni aplikaci / jako cviceni pouzit vice  ruznych prumyslovych a sitovych sbernic / s prenosem dat do DB na

server / umisteny ve strojovne, v mlhovine, na Saturnu /, taktez pouzit vice a vice prenosovych sluzeb, kdy ta novejsi

jiz zcela jiste bude stabilnejsi

2
Hledám práci / Re:Scripty v C#, C++ pro game engines
« kdy: 18. 05. 2022, 09:00:06 »
Neni to, prosim, hlaska, je to nabidka. Nabidka vyvoje a zakodovani pozadovane konkretni aplikacni funkcionality  nad game egine.

Jak znamo, aplikacni funkcionalita se programuje prostrednictvim 'scriptu', coz jsou casti kodu a kazda game engina poskytuje API pro spousteni behu tohoto kodu ve scriptu obsazenem.

Engina umoznuje psat kod scriptu v nekterem beznem jazyce, treba C#, C++, JS, nektere umoznuji pouzit proprietarni 'jazyk', napr. GDScript v Godot.

Co se tyce fyziky, kazda engina obsahuje vlastni 'modul fyziky', nektere obsahuji take mechanismus pro integraci fyziky tretich stran.

Pokorně  priznavam, jsem rad, kdyz presne a beze zbytku pochopim a vyuziji to co engina sama nabizi, o predvadeni se vlasni 'fyzikou' urcite neuvazuji.

Zdravi
komediant

3
Hledám práci / Scripty v C#, C++ pro game engines
« kdy: 17. 05. 2022, 15:38:20 »
Nabizim scriptovani v C#, C++ pro game engines. Nejlepe, bude-li engine vyuzivan pro tvorbu industry aplikace nebo jine specializace.

Stran: [1]