Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - ann.rybnickova

Stran: [1]
1
Zdravím, navázala bych na předešlou diskuzi o fakturaci do USA coby OSVČ (https://forum.root.cz/index.php?topic=21620.0). V současnosti žiju a pracuju v Kanadě, nicméně mi brzo vyprší pracovní víza a je možnost, že se budu vracet zpět do ČR. Současný zaměstnavatel o mě nechce přijít a je ochotný zaměstnat mě coby živnostníka (contractor) z Česka. Živnost jsem nikdy nevedla, takže se omlouvám, jestli budu trochu mimo. K fakturaci a vyplácení - můžu si nechat otevřený kanadský bankovní účet, na který by mi firma posílala peníze, které bych si já pak přes Transferwise poslala na svůj český účet? Pokud ano, musím na faktuře uvádět částku jak v kanadských dolarech, tak v korunách, nebo pouze v CAD? Co si pak vést v účetnictví - částku v korunách, která mi reálně přistála na českém účtu poté, co jsem si dolary převedla na koruny? Nebo částku přepočítanou středovým kurzem ČNB v den vystavení faktury? Díky moc za rady!

Stran: [1]