Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - k1k1n

Stran: [1]
1
Vývoj / Re:Zkušenosti s vývojem her v Unity
« kdy: 02. 03. 2021, 08:50:04 »
C# se dá verzovat úplně normálně (metafile je prostě jen info pro Unity, které se mění jen vyjímečně, takže zavarzuješ a neřešíš), s assety je potíž, ale to bude hádám v každém enginu. Jinak Unity od jisté verze (možná 2018?) podporuje textově definované assety (scény, prefaby) a ty už se dají verzovat trochu lépe. Co se týče závislostí, ty je lepší řešit přímo v Unity projektu, než v csproj (což ani nejde, protože jsou při každém buildu přegenerované). Ve všech herních studiích, kde jsem dělal (spíš indie), se používalo SVN nebo GIT, Perforce nikde, protože je drahý (afaik ho používá Bohemka).

To, že každá nová verze něco rozjebe je bohužel fakt - někdy jsou to drobnosti, někdy zásadní věci. Přechod na vyšší patch release v rámci jedné verze ale většinou není velký problém. Jinak se to dělá tak, jak píše jehovista, až do konce projektu používáš stejnou verzi Unity, případně (pokud potřebuješ třeba nějaké novější featury) uděláš přechod a vyřešíš jednorázově všechno rozjebané.

Co se testování týče, to je složitější. Nějaké unit testy apod. to (afaik) nepodporuje, jedině si to všechno udělat externě, což ne vždy má smysl. Nikde, kde jsem dělal se unit testy na hru nedělaly, testovalo se ručně nebo pomocí toolů jako Selenium.

Automatizovat build process není problém (s externími tooly), všechno se dá volat i z commandline, nebo si můžeš zaplatit build server od Unity.

2
Já to tedy dělám tak, jak píše Filip Jirsák. Vyhledávám podle filtru a pokud je položek tolik, že se nevejdou na jednu stránku (třeba 20, ale spíš míň), tak zobrazím prvních 20 a info, ať upřesní filtr. Stránkování v selectu mi přijde hrozně neergonomické a infinity scroll jako úplné šílenství (proč, když stejně nevím, kde zhruba leží to co hledám, a pokud to vím, tak je lepší to napsat, než tam scrolovat)

3
Sítě / Re:Rozšíření wi-fi sítě v RD a zahradě
« kdy: 01. 10. 2019, 12:04:53 »
Možná trochu offtopic, ale je tohle celé opravdu nutné? Nestačilo by na levý spodní roh domu, případně někam na dílnu nebo sklad dát jedno AP se slušnější sektorovou anténou (třeba 120° pokrytí) a vykrýt tak celou zahradu? Moc se v tom sice nevyznám, ale vím, že běžná domácí zařízení moc dobře neumí handover/roaming a podobné věci, takže při přecházení po zahradě s pokrytím více AP to bude furt padat a přepojovat se. Samozřejmě, pokud tam chcete pořádat konference a mít na zahradě desítky lidí, kteří budou najednou stahovat stovky megabytů, potom je potřeba pokrytí lepší, ale pro normální lidi mi to celé přijde jako overkill. Těch cca 90 metrů nebo kolik to je od dílny do pravého spodního rohu dosáhne ve volném prostoru prakticky cokoliv...¨

Pokud se pletu, rád si přečtu, co je špatně, časem něco podobného budu řešit taky a měl jsem za to, že jedna sektorka to jistí (vzhledem k tomu, že už teď mi jedno AP v domě s klasickými anténami typu "klacek" pokrývá celý dům i dvůr cca 40x20m a to přes cihlovou zeď 45cm).

4
Vývoj / Re:Javascript autoscroll pre div
« kdy: 30. 05. 2019, 09:04:00 »
aby obsah nečeho mohl scrollovat, musí to něco mít nastavenou pevnou výšku a nesmí to mít povolené přetékání obsahu (overflow, auto a scroll zobrazí scrollovací lišty, hidden nezobrazí nic, jen skryje přetékající obsah), takže třeba něco takového:
Kód: [Vybrat]
<div style="height:106px;width:200px;border:1px solid black;overflow:hidden;" class="scroll">
This is a paragraph.<br>
This is a paragraph.<br>
This is a paragraph.<br>
This is a paragraph.<br>
This is a paragraph.<br>
This is a paragraph.<br>
This is a paragraph.<br>
This is a paragraph.<br>
This is a paragraph.<br>
This is a paragraph.<br>
This is a paragraph.<br>
This is a paragraph.<br>
</div>

a na ten návrat na začátek je lepší využít funkci onComplete v jquery animate():

Kód: [Vybrat]
function startAnim()
{
  var h = $(".scroll").prop("scrollHeight") - $(".scroll").innerHeight();
  $(".scroll").animate({scrollTop:h}, 3000, "linear", function(){
     $(".scroll").scrollTop(0);
     startAnim();
  });
}

tenhle přístup má ale nevýhodu v tom, že je potřeba aby obalující div měl rozměr přesně odpovídající určitému počtu vnitřních prvků (proto tam mám výšku 106px, odpovídá to přesně 6 řádkům v mém stylesheetu), jinak bude patrné přeskakování.

Stran: [1]