13
« kdy: 16. 01. 2022, 09:04:44 »
Tak Vodafone už před časem koupil UPC a nedávno se rozhodl zcela zahodit funkční internetovou tv a místo toho nastoupila absolutní sračka. Už nelze vidět celý denní program na všech kanálech najednou jako dříve. Přehrát lze pouze aktuální pořad odněkud někam (často je useknutý v půlce, zbytek nepřehrajete). Většinou se nedá ani přihlásit (např. na jednom pc to jde, na druhém týden ne a ani nezáleží na prohlížeči). Nebo vás to během přehrávání odhlásí. Jak je možné, že lokální poskytovatel internetu má lepší internet tv než ti největší hráči? (např. modernitv je úplné nebe a dudy). Chápu, že spojení starých loginů s novými není jednoduchá záležitost, ale to proběhlo celkem hladce (10x jsem požádal o nové heslo a pak to začlo fungovat).
Něco podobného jsem už jednou zažil s mbankou, kdy totálně funkční bankovnictví nahradili totálně nefunkčním a opravy trvaly měsíce. Rychle kvůli tomu zrušili fórum, kde byla věcná diskuze o problémech, ale to vedení asi nechtělo slyšet, takže nyní je vše dokonalé, protože si nikdo nestěžuje.
Jak se taková věc může v mega korporátech vůbec stát? Je to tím, že to outsourcují, takže nikdo za to fakticky nezodpovídá? Nebo lze vinu snadno shodit na někoho jiného, takže každému je to jedno?