Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Urvustrop

Stran: [1] 2 3
1
Bazar / Re:Prodej knih
« kdy: 29. 10. 2019, 13:51:23 »
Vzal bych Game AI, Necromancera, Valour a Girl in the spiders web.

2
Právě naopak, říkáme mu, ať neskáče  ;)

3
greenlinuxguru: Já blázna jako nadřízeného zažil. Ale protože nejsem taky blázen, řešil jsem to jako člověk a neměl jsem potřebu se mstít někomu, kdo zaměstnává nemocného člověka. Civilizovaně jsem podal výpověď, ústně jsem sdělil důvody a pak "zapomněl úplně všechno, co jsem se kdy zaučil". Blázen chvilku vyskakoval jak čertík z krabičky, a když zjistil, že na mě nemůže, tak dal pokoj. V novém zaměstnání jsem se spolu s vedoucím tomuhle zasmál, protože - světe div se - mu onen blázen nebyl neznámý.

4
Ale co to tu porad pindate, tady je rec o tom, kdyz nic predavat nikomu nechces, kdyz se chces sebrat a proste odejit, kdy chces zamestnavatele umyslne poskodit, kdyz se chces proste POMSTIT! Kapis to?

Tady zase nekteri maji dlouhe vedeni, ach jo...
Takže ho chceš poškodit (způsobit újmu), ale vyváznout z toho bez jakéhokoliv trestu? To je úplně jednoduché, namaluj v kanclu ten supr symbol, nespláchni, opij vrátného, pár lidem dej facku a pak uteč do Ruska. Poškození, pomsta, to je jak ve školce, ty vole...

5
/dev/null / Re:Auta na baterky - má to budoucnost?
« kdy: 27. 09. 2019, 11:36:47 »
No tak dobrá, počítejme 10 let staré auto, ale za těch 15 let takové koupíme třikrát, a jsme ve výpočtu tam, kde jsme byli. Lepší?

6
/dev/null / Re:Auta na baterky - má to budoucnost?
« kdy: 26. 09. 2019, 16:44:44 »
Kdyby půjčování aut bylo levné a jednoduché, tak by to bylo fajn. Pokud jedu na chalupu na víkend víc než X krát za rok (5 nebo 10 podle typu auta), tak se půjčovna nevyplatí. Navíc do půjčovny musíte pro auto dojít a předem si ho rezervovat nebo riskovat, že nebude.
Tak jsem se díval na aktuální situaci:
Když vezmu takový solidní průměr výše půjčovného (1 500,-/den), tak je to za víkend 4 500,-.
Cenu nového vozu stanovme na 450 000,- -> žádný holý křáp, ani žádné dělo.
Dožití auta 15 let (do staršího bych rodinu rozhodně neposadil).
Roční náklady na údržbu, pojistka, STK a další srandy kolem, to máme takových 30 000,-/rok (ze začátku málo, ale jak bude postupně dodělávat, tak to samozřejmě jde nahoru).

Celkové náklady na auto: 450 000 + (15 * 30 000) = 810 000,-
Ročně tedy 67 500,-.
To je 15 víkendů ročně. Při současných cenách. Takže kdo má dnes auto kvůli chalupě, měl by na ni jezdit aspoň každý třetí víkend.

7
/dev/null / Re:Auta na baterky - má to budoucnost?
« kdy: 26. 09. 2019, 09:18:28 »
Je trend vylidňování vesnic a ceny nemovitostí rostou rychleji než mzdy. Z toho vychází, že se lidí koncentrují ve městech a v nájmech. Vlastnictví auta pro tyhle rodiny ztrácí smysl.
Neříkám, že nikdo nebude vlastnit auto, ale nebude to tak běžné, jako dnes.

8
/dev/null / Re:Auta na baterky - má to budoucnost?
« kdy: 25. 09. 2019, 16:15:42 »
Zaráží mě jedna věc: Proč je většina lidí přesvědčená, že v budoucnu bude mít každá rodina auto, nebo nedej bože aut víc? Je tendence stavět do výšky, kde asi budou všichni parkovat? Je tendence vyhánět auta z měst, tak k čemu ho mít? Jakkoliv fandím elektromobilům, nevidím slepou cestu v technologii, ale ve společnosti. Vždyť i dneska většina aut značnou část života akorát někde prostojí.

9
/dev/null / Re:Auta na baterky - má to budoucnost?
« kdy: 25. 09. 2019, 14:26:52 »
Hlavně silně pochybuju, že se v budoucnu bude na lyžovačku v Alpách dopravovat každý vlastním autem.

10
/dev/null / Re:Auta na baterky - má to budoucnost?
« kdy: 03. 09. 2019, 15:14:51 »
Končím, tohle nemá cenu. Fakt se nedivím, že to Bystroushaak hned zabalil. Ale jsem rád za informaci, že mezní doba pro to, kdy může být firma ve ztrátě, je 8 let. Pak už jsou to jen vzdušné zámky. Boha jeho.

11
/dev/null / Re:Auta na baterky - má to budoucnost?
« kdy: 03. 09. 2019, 14:28:08 »
Tesla je ve ztrátě, protože výroba nepokrývá výdaje za vývoj a rozvoj. Ale to by nepokrývala ani při původním plánu výroby.
A úplně všechny automobilky byly od začátku v plusu? Nebo měly období ztráty, než byly produkty dovyvinuty do takové podoby, že se staly rentabilními?

To je jak s blbcama, tohleto. Firma je fuj, protože je ve ztrátě. A všichni ti investoři jsou nejspíš naprosto retardovaní, však to tvrdí profíci z fóra na Rootu. Warhorse 7 let nevydělali ani korunu. Ten Bakala byl fakt úplnej debil, že do toho vrážel prachy.

12
/dev/null / Re:Auta na baterky - má to budoucnost?
« kdy: 03. 09. 2019, 11:53:14 »
Když firma investuje do vývoje, sotva může být v plusu.

To je ale kravina.
Tak mě pouč, jak firma vydělává na tom, že vyvíjí.

13
/dev/null / Re:Auta na baterky - má to budoucnost?
« kdy: 03. 09. 2019, 10:28:52 »
A co rika ten sejdir Musk, jehoz Tesla je uz nekolik let ve ztrate, to uz je uplne jedno.
Jaké to překvapení, že relativně nová firma, která upřednostňuje vývoj a růst, je ve ztrátě...

Co je na tom překvapujícího?
No právě! Navážet se do Muska, protože je Tesla ve ztrátě, je asi stejná blbost, jako navážet se do parní lokomotivy, že jezdí na uhlí. To není chyba, to je vlastnost. Když firma investuje do vývoje, sotva může být v plusu.

14
/dev/null / Re:Auta na baterky - má to budoucnost?
« kdy: 03. 09. 2019, 08:58:02 »
A co rika ten sejdir Musk, jehoz Tesla je uz nekolik let ve ztrate, to uz je uplne jedno.
Jaké to překvapení, že relativně nová firma, která upřednostňuje vývoj a růst, je ve ztrátě...

15
/dev/null / Re:Auta na baterky - má to budoucnost?
« kdy: 02. 09. 2019, 10:15:10 »
Závěr slovní úlohy: Karolína po třech letech dojezdila, protože nevyměnila olej, který je jistě zcela zdarma.

Stran: [1] 2 3