Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - mixal11

Stran: [1] 2
1
Hardware / Re:Identifikace USB zařízení - FTDI
« kdy: 27. 03. 2024, 06:31:19 »
Trochu sme to riesili vo firme, v linuxe sme s tym mali problem, ale tam sa to da nastavit. Problem moze byt, ze nejaky pulz dokaze restartnut USB-UART IC ale nie hlavny CPU, tym padom sa pripoja odpoja porty.

Dal som toto do Google Gemini, na windowse vraj treba pouzit FTDI D2XX dll, cez ktoru sa daju enumerovat FTDI devices.

2
Hardware / Re:Jablotron bez originální SIM karty
« kdy: 23. 01. 2023, 21:06:46 »
Prosím, neviete ako prepnem JA-121T do pasívneho režimu? Musím to robiť cez F link? Diki

V tom terminal režime mi to príde nepoužiteľné, môžu sa stretnúť obidve strany s vysielaním a domrviť dáta.

Dá sa prepnúť na passive mode nejakým príkazom cez RS485?

3
Nabízím zakázku / Re:Linux driver pre SPI UART
« kdy: 19. 02. 2022, 14:22:37 »
V podstate jednoducho. Allwinner alebo Rasp Pi CM pripojeny cez SPI na STM32. STM32 tam musi byt kvoli inym veciam, ale ked uz tam je, tak moze robit aj UARTy pre Linux.

Ciel je mat /dev/ttyXXX0 - 4 v linuxe

4
Nabízím zakázku / Re:Linux driver pre SPI UART
« kdy: 19. 02. 2022, 11:04:23 »
Ano, je zopar UART driverov na SPI, ale ja chcem mozno az 5 UARTov (to nema ziadny), komunikacia nie je uplne vhodna na impelmentaciu v STM32. Atd.

Ale ako inspiracia dobra, je z coho vychadzat. Nemam vsak s drivermi skusenosti.

5
Nabízím zakázku / Linux driver pre SPI UART
« kdy: 18. 02. 2022, 14:16:09 »
Nasiel by sa tu niekto kto by vedel napisat kernel module driver pre nas vlastny SPI - UART bridge? (Je to vlastne STM32 s firmware, mozme ho aj upravit) V user space mi to funguje pekne, chcelo by to ale presunut do kernelu a nech je to standart /dev/ttyXXX

Jednorazova zakazka, v buducnosti by sa urcite naslo toho viac.

6
Hardware / Re:Jakou klávesnici pro programátory?
« kdy: 07. 02. 2022, 08:49:13 »
Ja som si kupil DELL klavesnicu, ma multimedialne klavesy, take velke tocitko, inak klasicke rozlozenie.

Stala 1Eur na bazosi za 1ks, kupil som ich viac, aby som vsade mal tu istu. Neviem si vynachvalit.

Aj ked je super, mam pocit, ze klavesnice na programovanie sa precenuju. Pokial to nie je divocina, na tom az tak nezalezi. Programator spravi za den par desiatok riadkov kodu.

7
Hardware / Re:Má smysl SSD disk do Dell D430?
« kdy: 04. 10. 2013, 13:27:05 »
Mno pokiaľ ti display 1280 x 800 vyhovuje....

Stale lepsie ako dnesna vacsina 1366x768  :D

8
Vývoj / Re:Silverlight - co s ním dál?
« kdy: 13. 08. 2013, 10:37:47 »
Silverlight je mrtvy a potvrdil to sam MS pokial sa nemylim. Uz budu len opravne vydania.

Nie je ale pravda ze bezi len na MS strojoch. Pouzivam SLight aj na Macu. Technologia to rozhodne nie je zla, len sa moc nerozsirila trh zrejme nevidel miesto pre dalsiu nahradu flashu, ktory je sam na ustupe. Silverlight applikacie idu vacsinou aj na linuxe - pomocou moonlight, ktoreho vyvoj tiez uz oficialne skoncil.

9
Hardware / Re:SSD Samsung nebo Crucial?
« kdy: 13. 08. 2013, 09:17:29 »
Do prace sme kupili jeden Crucial V4, namiesto Seagate XT hybrid(ktory sme kupovali doteraz a pre vyvoj SW sa ukazal byt vyborny). To SSD je vyrazne pomalsie ako hybrid ! Nejak som pri vybere neriesil, ake je to SSD, az potom som zistil, ze je to zalostne pomala rada SSDciek. Ako je na tom M4 neviem, ale precital by som si recenzie alebo siel do Intelu, samsungu atd..

10
Vývoj / Re:Windows Phone vs. Android
« kdy: 18. 04. 2013, 14:34:14 »
Zrovna je na roote clanok o vyvoji v c#...

Xamarin je firma ktora komercilizuje Mono pre mobilne platformy. Mono ako take je sice open source ale kniznice, a dalsie nastroje potrebne pre mobilny vyvoj uz nemusia byt. Typicky Xamarin robi to, ze zoberie nativne API Androidu/iOS a prelozi ho podla nejakych pravidiel do c#. Takze v c# pracujes s tym istym API ako v Jave/obj-c. To im dava napr. vyhodu, ze mozes citat dokumentaciu priamo od googlu/apple a na 80(apple)-95%(android) je priamo pouzitelna.

Vyvojarovi to dava vyhodu, ze ak by chcel robit priamo v Jave/Obj-C tak zaklady platformy uz pozna, tj neuci sa nejaky framework ktory moze za 1 rok zaniknut. Nevyhoda je, ze pre kazdu platformu treba robit UI naozaj skoro od piky, vyuzit sa da len spolocna bussiness logika, a programatora to nuti spolocne jadro pisat nezavuisle na platforme a dostatocne abstraktne (tj dobre).

11
Vývoj / Re:Windows Phone vs. Android
« kdy: 18. 04. 2013, 11:01:43 »
Osobne som zvolil cestu Xamarin. c# vsade. (Ne)vyhoda je, ze sa musis aj tak kazdu platformu naucit nativne, c# je len jazyk, API na Androide pouzivas to iste ako ked robis v Jave.

S wp8 vobec nemam zle skusenosti, downloady app sa kludne vyrovnaju androidu, kvoli tomu ze na wp8 nie je konkurencia :)

12
Odkladiště / Re: ARM mal byt vyrabany v CSSR ?
« kdy: 26. 11. 2011, 21:49:53 »
pre mna je zaujimavy uz len fakt ze sa nad tym vobec uvazovalo :)

13
Odkladiště / ARM mal byt vyrabany v CSSR ?
« kdy: 26. 11. 2011, 16:17:16 »
http://www.oldgames.sk/mag/pocitacove-hry-1/page/6/

Clanok o Acorne, na konci...

Neviete niekdo viac ? Nic ine som na webe nenasiel.

14
Hardware / Re: Má smysl SSD pro Autidesk Inventor?
« kdy: 16. 06. 2011, 12:26:45 »
My davame na pracovne stanice Seagate Momentus XT, 8 GB Ram. Visual Studio a bezne ostatne veci sa natahuju rychlejsie ako na mojom notebooku kde mam intel SSD.

15
O serveru Root.cz / Re: Fullscreen reklama na Rootu
« kdy: 24. 03. 2011, 15:03:00 »
podla mna ta reklama bola este unosna. Dakujem rootu za zaujimavy obsah a za to ze ho mam zadarmo.

Neunosnejsia by bola reklama, ktora by sa pohybovala po stranke a este by bola hlucna ... tj akykolvek zvuk by vydavala. Pre taketo reklamy som sa naucil robit s Block Content v opere.

Stran: [1] 2