1
Vývoj / Re:.NET junior
« kdy: 13. 03. 2015, 18:34:02 »
Nemyslim, že jsem napsal něco vyloženě "odpudivě méněcenně". Jednoduše jsem svým způsobem hrdý na každý pokrok, mám časově poměrně náročnou práci a každý den zkrátka nemám po práci hlavu nastavenou na další práci v plném soustředění. Na druhou stranu, uvědomuji si, jak málo umím a znám. Nakonec stačí mi přečíst si místní debaty na téma "Java vs..." a polovině výrazů nerozumím.
Myslim že umim celkem používat takový to běžný OOP (dědičnosti, různy typy metod, přetěžování, různy typy tříd, interfaci dejme tomu, pár základních patternů atd...), snad tak nějak zvládám různy typy seznamu, základy linqu, základní sql dotazy atd. Jak ale psal jeden pisatel, věgšina "projektů" ve WF/WPF/ASP.MVC je pro člověka který už ví jak problém řešit na jeden dva večery. Reference je to mizerná ofc.
Nejvíc času jsem nechal asi u Unity, kde ta """RPG hra""" měla už pár tisíc řádků. Unity mi parádně pomohlo v tom myslet víc "OOP", ale uvědumuju si, že spousta programovacích technik je pro Unity unifikovaná a není zrovna plně přenositelná například do programování nějakýho enterprise softu kancelářskýho.
Kódování webového front-endu mě prostě moc nebaví ale zároveň nejspíš nemám myšlení jako spousta programátorů tady. Jsem spíš lepič kódu. I když člověk nikdy neví, dokud nezkusí a občas ho někdo zkušenější nenakopne.
Proto jsem psal, jak jsem psal.
Momentálně dodělávám snad trochu slušnější kód, jedná se o hru s náhodně generovanym level designem. Není to herně žádná sláva, ale co do technik programování jsem se snažil něco naučit. Kód pak klidně postnu.
Myslim že umim celkem používat takový to běžný OOP (dědičnosti, různy typy metod, přetěžování, různy typy tříd, interfaci dejme tomu, pár základních patternů atd...), snad tak nějak zvládám různy typy seznamu, základy linqu, základní sql dotazy atd. Jak ale psal jeden pisatel, věgšina "projektů" ve WF/WPF/ASP.MVC je pro člověka který už ví jak problém řešit na jeden dva večery. Reference je to mizerná ofc.
Nejvíc času jsem nechal asi u Unity, kde ta """RPG hra""" měla už pár tisíc řádků. Unity mi parádně pomohlo v tom myslet víc "OOP", ale uvědumuju si, že spousta programovacích technik je pro Unity unifikovaná a není zrovna plně přenositelná například do programování nějakýho enterprise softu kancelářskýho.
Kódování webového front-endu mě prostě moc nebaví ale zároveň nejspíš nemám myšlení jako spousta programátorů tady. Jsem spíš lepič kódu. I když člověk nikdy neví, dokud nezkusí a občas ho někdo zkušenější nenakopne.
Proto jsem psal, jak jsem psal.
Momentálně dodělávám snad trochu slušnější kód, jedná se o hru s náhodně generovanym level designem. Není to herně žádná sláva, ale co do technik programování jsem se snažil něco naučit. Kód pak klidně postnu.