Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Témata - dext0r

Stran: [1]
1
Vývoj / Modifikovatelné UI/GUI - c++
« kdy: 08. 09. 2020, 18:38:34 »
Ahojte kolegovia,

Natrafil som na toto fórum, tak Vás zdravím a rovno hodím do pléna aj otázku nad ktorou dlhšiu dobu premýšlam.

Mam v c++ napísaný "herný" back-end (core), na testovanie som si napisal jednoduché CLI a v pláne mám doladiť hernú logiku a GUI/UI, t.j. dve otázky ktoré spolu súvisia.

1) Chcem na core napojiť GUI, premýšlal som nad Qt (menej skúseností) a gtkmm (viac skuseností), ale, rád by som aby bolo GUI modifikovatelné ,t.j. end-user by mohol byť schopný v istých mantineloch modifikovať GUI (pozadie, rozloženie tlačítok, pridávať animované efekty (napr gif)...), bez toho aby som neskôr rekompiloval "aplikáciu", prípadne user by si musel naštudovať 30 stranový manuál, a tu mi napádajú dve možnosti:
   a) spraviť UI/GUI v gtkmm a "modifikovateľnú" čast v GLADE
   b) spraviť UI/GUI v html5/css/js  t.j. plne modifikovateľné
   c) použiť Qt/QML
   d) použiť gtkmm/css alebo Qt/css
   e)  + další návrh

a teraz ta druhá otázka :
2) Ak by som použil a), c), d) hernú logiku by som vedel/mohol aplikovať priamo v Core a napojiť na dané GUI
Ak by som použil b), získal by som silne modifikovatelné UI/GUI ale s tým že hernú logiku by som držal v Core ale v istom zmysle by musela byť implementovaná aj v b), komunikácia cez REST API, prípadne websockets/js

T.j. ake GUI/UI (c++) použiť aby bolo dobre modifikovatelné a nestrávil by som pri návrhu a implementácii stovky hodín, prípadne ak si vyberiem b) nejaký návrh na browser pre ARM@1.2GHz single core, 1GB RAM, čo tak konqueror (asi cez víkend odskušam performance vs chromium.)

Diky dext0r

Stran: [1]