1
Vývoj / Python a moderní 3D hry
« kdy: 06. 07. 2012, 04:00:17 »
Zdravim
Dlouho jsem mel za to, ze python je vyuzitelny jenom k 2D a celkove jednoduchym hram viz. pygame atd. Nedavno jsem se ale dozvedel, ze python pouzivaly i 3D komerecni projekty napr. Eve Online ( stackless), momentalne onlinovka World of Tanks a jsou v nem napsany 3D enginy - Panda3D, Soya3D atd. Nevi nekdo z vas nejake podrobnosti o zastoupeni pythonu v modernich komerecnich hrach? At uz online nebo offline, proste jeho vyuziti v komerecnich projektech 2011/2012? Zkousel jsem prohledat net jak to jen slo, ale 99% veci se tyka prave pygame, ruznych 2d frameworku atd. Diky za kazdou odpoved
btw: Prave jsem tak nejak dospel do takove faze, kdy verim, ze vsechny zakladni veci v pythonu ( oop, casto pouzivane knihovny ) mam zmaknute a tak nejak pokoukavam po dalsim smeru kam se ubirat. Byl jsem pevne rozhodnuty ze zacnu zkoumat webove frameworky ( nejspis django ), ale tahle zalezitost me trochu zviklala, abych se ji alespon podival na zoubek
Dlouho jsem mel za to, ze python je vyuzitelny jenom k 2D a celkove jednoduchym hram viz. pygame atd. Nedavno jsem se ale dozvedel, ze python pouzivaly i 3D komerecni projekty napr. Eve Online ( stackless), momentalne onlinovka World of Tanks a jsou v nem napsany 3D enginy - Panda3D, Soya3D atd. Nevi nekdo z vas nejake podrobnosti o zastoupeni pythonu v modernich komerecnich hrach? At uz online nebo offline, proste jeho vyuziti v komerecnich projektech 2011/2012? Zkousel jsem prohledat net jak to jen slo, ale 99% veci se tyka prave pygame, ruznych 2d frameworku atd. Diky za kazdou odpoved
btw: Prave jsem tak nejak dospel do takove faze, kdy verim, ze vsechny zakladni veci v pythonu ( oop, casto pouzivane knihovny ) mam zmaknute a tak nejak pokoukavam po dalsim smeru kam se ubirat. Byl jsem pevne rozhodnuty ze zacnu zkoumat webove frameworky ( nejspis django ), ale tahle zalezitost me trochu zviklala, abych se ji alespon podival na zoubek