1
Vývoj / C++ knihovny pro OpenGL (3.0+)
« kdy: 23. 05. 2012, 14:06:38 »
Ahoj
IDE: NetBeans
Operačný systém: Windows 7 64 bit/ Ubuntu 12.04 64 bit(potrebujem to rozbehať na Windows ale robiť to na Linuxe mi nebude robit problém)
Začínam programovať v OpenGL, ale mám dosť velký problém zistiť, zopár vecí:
- odkial zohnať kompletnú sadu halavičkových súborov k OpenGL (hlavne gl.h, glu.h asi aj gl3.h ). Stiahol som si tp z netu cez internetový vyhladávač a mám pocit, že niektoré funkcie tam nie sú deklarované
- ako zistiť, aké parametre mám dať do linkera, keď sa mi kompilátor sťažuje na nedefinované referencie, napr "undefined reference to `glGenBuffers@8'"
- tiež by pomohol zoznam knižníc, ktoré OpenGL potrebuje
Na vytvorenie okna a ovládanie programu by som chcel používať SDL. Je možné potom do tohto okna priamo kresliť?
Dopredu díky za akúkolvek pomoc, z OpenGL mám tak trochu fóbiu a až teraz som sa rozhodol na to vrhnúť
IDE: NetBeans
Operačný systém: Windows 7 64 bit/ Ubuntu 12.04 64 bit(potrebujem to rozbehať na Windows ale robiť to na Linuxe mi nebude robit problém)
Začínam programovať v OpenGL, ale mám dosť velký problém zistiť, zopár vecí:
- odkial zohnať kompletnú sadu halavičkových súborov k OpenGL (hlavne gl.h, glu.h asi aj gl3.h ). Stiahol som si tp z netu cez internetový vyhladávač a mám pocit, že niektoré funkcie tam nie sú deklarované
- ako zistiť, aké parametre mám dať do linkera, keď sa mi kompilátor sťažuje na nedefinované referencie, napr "undefined reference to `glGenBuffers@8'"
- tiež by pomohol zoznam knižníc, ktoré OpenGL potrebuje
Na vytvorenie okna a ovládanie programu by som chcel používať SDL. Je možné potom do tohto okna priamo kresliť?
Dopredu díky za akúkolvek pomoc, z OpenGL mám tak trochu fóbiu a až teraz som sa rozhodol na to vrhnúť