1
Sítě / Re:Velké výpadky Wi-Fi po restartu RPi
« kdy: 19. 02. 2025, 16:41:55 »
Měl jsem podobnou zkusenost ze to wifi blblo. Někde jsem se pak dočetl, že tam docházi k rušení v rámci desky. Snad z USB? Nevím je to uz hodně davno.
Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.
Pardon, ale musel jsem se pousmát, když vedle sebe vidím slova "kvalitní" a "SanDisk"No kazdy mame nejakou zkusenost. Me osobne do ted SanDisk nezklamal, ale asi budes mit pravdu. Ano, jedná se o tři osobní špatné zkušenosti: se dvěma SanDisk SSDčkama, obě umřela úplně stejně, a s jednou SanDisk microSDHC kartou, která umřela podobně jak ta SSDčka.
Osobně bych ten problém řešil spoustou způsobů: kontrola vad RAM, kontrola funkčnosti téže flešky v jiném PC, jiná fleška v Dellu… a spousta dalšího, podle toho, co by se vidělo.
Jinak bych asi obecně u tohoto typu PC očekával pár problémů s tím, že v tom je fakticky embedded platforma. Zkušenost mám jen s "Bay Trail", byť přesvědčit se to dalo, tak jen doufám, že s "Gemini Lake" už je to lepší (i když je to pořád to, čemu říkám "atomová j*bka").
To r8169 / r8168 je známý problém ovladačů Realtek: https://askubuntu.com/questions/1279644/r8168-r8169-which-one-should-i-useNo a jde to nějak vyresit pri instalaci?
Zdravim
Je tady prosím nějaká dobrá duše, která by mi poradila jak krok za krokem nainstalovat na výše uvedené PC debian 12?
Kdyz z USB pustim live Kubuntu, Mint nebo Lubuntu vse šlape.
Pak nabootuju do Debianu (zkoušel jsem netinst, DVD i Open media Vault) a vzdy to skončí, že nemůže číst z media, že je špatný kontrolní součet. Ale to se mi nezdálo u všech tří.
Zjistil jsem ze nezná šíťovku. Je tam RTL8111/8168/8211/8411....v lubuntu mi network manager rika ze je tam r8169.
Potřeboval bych tam nutně Debian kvuli instalaci OMV, která podle dokumentace na jiném distru neběží.
Díky moc
A přímo OMV instalační iso nejede? Může být chyba na flashce, nebo to nemáte nakopírované celé, typicky se může stát u noname flešky třeba z aliexpresu. Co to znamená "nezdálo u všech tří" ? Zkuste jinou anebo na tu flešku nahrát Ventoy, pak můžete velmi flexibilně zkoušet několik variant bez otravného "vypalování", ta isa se tam pak jenom nakopírují.
Kdyby se jednalo o firemní připojení, tak si to firma dojedná přímo s ISP a nebude tady vůbec takový dotaz (který je zjevně na home připojení nebo max. nějaké rádoby-firemní, ale ve skutečnosti home).
Jedná se slušně velkou LAN používající rozsah 192 i 10 . Prosím zkus být méně agresivní. Děkuji
Proč by se user s neveřejnou IP nemohl dostat na IP veřejnou?Přesně o tohle jde. Klient s neveřejnou se nedostane na naše veřejky. Pokud mu dá ISP veřejku tak to jde. Musel bych zřejmě na WANu povolit přístup z privátních adres (192.xxxxx, 10.xxxxx), což se mi moc nechce a proto tento dotaz vznikl.
Ano, jdou v tom delat i faktury, viz. napr https://www.espocrm.com/features/invoices/ po prikoupeni externiho packu. Ale pokud tomu venujes trochu casu a chces, naklikas si to same sam.Diky. Bohuzel programovat neumim takze by volba byla jasna.:-) Nicmene jak na to koukam tak je to hooooodne podobne Vtigeru a tam je i modul pro faktury.
EDIT: ted je otazka jestli nejake editaci a vytvareni vlastniho obsahu vubec venovat cas, kdyz ten Sales Pack stoji neco malo kolem 5500Kc.
Na toto ma zrovna opacny nazor. CRM ma smysl i pro jednoho cloveka, byt nemusi vyuzivat vsechno. A ma smysl, pokud se rozrostes na "dva lidi" okamzite zaucit aby ten druhy do CRM zadaval co pozadujes ty a ma podle tebe smysl.
Osobne vidim CRM jako jedno, idealne cloudove, uloziste pro "komunikacni data".
Zakazniky... k nim lidi ... k nim obchodni pripady (nebo jak tomu kazdy rika)... k tomu treba projekty.... atd.
A k tomu vsechny informace o komunikaci.
Kdyz naucis lidi od zacatku pouzivat neco, misto aby si to kazdy smrdlal v excelu, budes mit na jednom miste historicke data. Pak neni problem se podivat na vsechnu historii k zakaznikovi - to je to, co myslim komunikacni data: s kym se u zakaznika jedna, kdo s nim jedna, o cem s nim jedna, co mu poslal za dokumenty, co se tam resilo, proc a jak dlouho, ...
Ja kdysi vybiral vse mozne, znam snad vsechny ceske i zahranicni, free i placene.
Nakonec jsme skoncili u toho EspoCRM z techto duvodu:
- je to zadarmo
- kdyz si to pustit treba na nejakem amazon/google cloudu v nejake te nejslabsi masine, muzes mit i hosting v internetu zdarma
- ma to vsechny zalezitosti CRM a co nema, tak si v tom muzes dotvorit (udelali jsme si v tom treba skladovou evidenci podle sebe - evidence seriovych cisel, zapujcek, ... otazka cca 2-3 hodin prace)
- ma to modul zakaznicky support - takze pro nas programatory - tam muze zakaznik zadavat svoje veci a pres to s tebou komunikovat
- ma to rychle vyhledavani ve vsem moznem, takze misto klikani v menu zadas do vyhledavani treba "Pavel Vomacka" a vyberes co chces
- je to cesky (pro nekoho nezbytnost)
- ma to moduly na statistiky, aj, ale tady jsme zadny nekoupili, nejak nebylo potreba
Vyplatilo se nastokrat, ale jako kazdy jiny system, musis ho fakt pouzivat, jinak to nema smysl. Pokud tam lidi nebudou zadavat data, je to k nicemu.