1
Nabízím zakázku / GLSL / Godot Shadery - doučování
« kdy: 19. 02. 2024, 15:13:26 »
Dobrý den,
pracuji už nějakou dobu na svojí menší hře, je to jakoby hobby, ale zároveň to myslím vážně.
Rád bych poznal člověka, který by měl nějakou zkušenost s psaním shaderů a uměl by mi během pár online setkání ukázat základy, příklady a pomohl mi doplnit mezery.
Samozřejmě zaplatím.
"Umím" (chápu) bakalářskou algebru z FELu, jsem seniorní dev a programovat dovedu víceméně v čemkoli (Java / C# / PHP). Nejsem ale silný v OpenGL, v teorii kolem renderu, co se přesně děje a kdy, když se skládají věci pro grafickou kartu. Tvořím to v Godotu, který má nějakou svojí lehkou nadstavbu nad GLSL, ale to snad není překážka. Nepohrdl bych ani výkladem na podobná přidružená témata.
Hledám někoho, kdo má reálnou zkušenost z vývoje. Třeba by to někoho zajímalo a nemusel bych se po nocích cítit jako skutečný no-lifer, který se rozčiluje nad indickými tutorialy nebo ChatGPT. Chci se to skutečně poctivě naučit, ne to lepit ze stovek různých zdrojů.
Děkuju,
Josef
pracuji už nějakou dobu na svojí menší hře, je to jakoby hobby, ale zároveň to myslím vážně.
Rád bych poznal člověka, který by měl nějakou zkušenost s psaním shaderů a uměl by mi během pár online setkání ukázat základy, příklady a pomohl mi doplnit mezery.
Samozřejmě zaplatím.
"Umím" (chápu) bakalářskou algebru z FELu, jsem seniorní dev a programovat dovedu víceméně v čemkoli (Java / C# / PHP). Nejsem ale silný v OpenGL, v teorii kolem renderu, co se přesně děje a kdy, když se skládají věci pro grafickou kartu. Tvořím to v Godotu, který má nějakou svojí lehkou nadstavbu nad GLSL, ale to snad není překážka. Nepohrdl bych ani výkladem na podobná přidružená témata.
Hledám někoho, kdo má reálnou zkušenost z vývoje. Třeba by to někoho zajímalo a nemusel bych se po nocích cítit jako skutečný no-lifer, který se rozčiluje nad indickými tutorialy nebo ChatGPT. Chci se to skutečně poctivě naučit, ne to lepit ze stovek různých zdrojů.
Děkuju,
Josef