Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - traminek

Stran: [1]
1
Sítě / Re:ASUS RT-AX58U a WireGuard
« kdy: 16. 06. 2023, 20:04:03 »
Problém je, že každý router má jiné GUI. Já tam třeba to nastavení AllwedIPs toho klienta vůbec nevidím, nebo nemůžu najít.
Asi budu muset najít někoho v Brně, kdo mi to nastaví.
Edit:Tak jsem tu možnost našel, takže ještě se zeptám, jakou AllwedIPs u klienta mám nastavit v routeru, když LAN IP je 192.168.1.1 a jakou IP mám nastavit u předávání portů. Teď mám externí port 51820, interní není vyplněn, protokol UDP a ještě tam musím nastavit nějakou IP
https://screenshot.cz/TCXKH/

2
Sítě / Re:ASUS RT-AX58U a WireGuard
« kdy: 16. 06. 2023, 19:30:06 »
Problém je, že každý router má jiné GUI. Já tam třeba to nastavení AllwedIPs toho klienta vůbec nevidím, nebo nemůžu najít.
Asi budu muset najít někoho v Brně, kdo mi to nastaví.

3
Sítě / Re:ASUS RT-AX58U a WireGuard
« kdy: 16. 06. 2023, 15:58:03 »
Tak jsem si to pročetl, problém je v tom, že nevím kde mám v rozhraní routeru nastavit AllowedIPs, taky jsem pro WireGuard otevřel port 51820, ale nevím, jakou mám přidělit IP.
Tady přidávám info o klientovi z routeru a telefonu se změněným prefixem
https://screenshot.cz/4TRHG/
https://screenshot.cz/0LCLS/
Jak jsem psal, jsem absolutní laik aněkteré názvosloví jsou mi cizí...
Škoda, že někde není na netu kompletní nastavení pro můj router.

4
Sítě / Re:ASUS RT-AX58U a WireGuard
« kdy: 16. 06. 2023, 11:58:29 »
Já to tušil. Porty, firewall AllowedIPs atd. Nic nastavené není, protože v návodech nic takového nebylo a nevím, jak to nastavit. Kde najdu v routeru info o klientovi?
Dík za pomoc a trpělivost

6
Sítě / ASUS RT-AX58U a WireGuard
« kdy: 16. 06. 2023, 10:21:29 »
Prosím o pomoc jako naprostému laikovi se zprovozněním VPN WireGuard tak, abych se z mobilu (OnePlus Nord2) mohl připojit k domácí síti. Postupoval jsem podle těchto návodů
https://www.asus.com/cz/support/FAQ/1048280
https://www.youtube.com/watch?v=rSvHQw0KwvM
ale nepřipojím se. Zvláštní navíc je, že VPN v routeru je jako odpojená. Viz zde : https://screenshot.cz/KBFBK/
posílám ještě log z telefonu : https://screenshot.cz/KRYYG/
Mám veřejnou dynamickou IP od Vodafone, ale používám DDNS WAN IP od NO-IP
Předtím jsem používal PPTP VPN, jehož nastavení byla brnkačka a fungoval OK, ale protože se telefon aktualizoval na Android 13, který jíž PPTP nepodporuje, tak jsem byl nucen koupit tento nový router.
Je mi jasné, že něco dělám špatně, nebo musím ještě udělat navíc, ale prostě tomu nerozumím.
Děkuji všem za shovívavost a pomoc  :(

Stran: [1]