1
Sítě / Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« kdy: 07. 10. 2022, 04:22:14 »
Jenže oni (365i) žádné své vlastní IP bloky nemají, nejsou sami v RIPE... atd. Nemají zřejmě nic :-( možná tak kancelář, jak někdo někde už psal a možná teď ještě nějaké čekající zákazníky na zázrak?
Pro ty kdo zažili krach bohemia energy je tohle těžké deja-vu a výsledek byl takový, že jsem měl takovou nedůvěru v malé poskytovatele tak jsem musel přejít pod Moloch (Čez) a celá ta sranda mě přišla "pouze" na doplatek 39 tisíc za 5 měsíců.
Teď mám tu samou nedůvěru v malé poskytovatele a začínam řešit zda na tom ostatní nejsou podobně jen se o tom nemluví a začne domino efekt. Stejně tak už se obracím na wifináře a na 5G (náš trojkartel) co zde nabízejí (dříve bych se vysmál, teď začínám upřednostňovat) protože moje důvěra ve stabilitu přeprodejců DSL padla na bod mrazu a ceny za rychlost jsou téměr totožné. (500Kč za 100Mbit u 5G mi byl nabídnut okamžitě u O2 s tím že je sleva, jak jinak u kyslíku), Na IPv6 a IPv4 již jsem rezignoval.
Celá tahle situace je stejně špatně, je to problém mezi 365i a CETIN a tohle se nemělo nikdy dostat na veřejnost.
Takhle to začíná vypadat že jsme se stali rukojmím na jejich neshodě a CETIN teď vypadá jako monopol který se snaží 365i veřejně pošpinit jako neplatiče a znamená to prakticky jejich konec ať už je pravda jaká chce. Kdyby byl vyhlášen bankrot/prodej tak bych to i pochopil. 365i se začíná bránit a to značí že to nebude tak jednostranné jak to bylo včera prezentováno.
Navíc se musím zastat toho, že za celou dobu jejich fungování od původních 20Mbit/s kdy O2 uvedlo (technicky nelze provést zrychlení) a mého odchodu ke 365i to dokázali během let dostat na 120/25Mbit/s včetně skvělé podpory při řešení problémů a zavádění bondingu (terminátoru). Kdo tvrdí že malí operátoři jsou parazité lže a provokuje.
To že CETIN nemá kontakt na jednotlivé přípojky je selhání na jejich straně. To je jak kdyby Čez distribuce netušil kde má odběrná místa a kontakt na ně, je to nesmysl. Mám smlouvu o zřízení přípojky a pak o změně na bonding kde jsou všechny moje údaje a jedná se o formulář Cetinu, technik byl taky od nich. To jako po provedení montáže to všechno skartujete? Alespoň v mém případě je to kompletní blbost a dohledali by mě kdyby chtěli.
Pro ty kdo se ptali tak výpověď/reklamaci jsem vlastně vytvořil z jejich všeobecných podmínek bod 14.4. zhoršení postavení účastníka, včetně kombinace nedodávání služeb, zapření skutečnosti o tom, že to věděli a že chci z toho důvodu vrátit prostředky. Nejsem právník a vím, že kdybych to tady vystavil tak to někdo začne cupovat, že je to blbě a měl jsem to nebo ono a na to nejsem zvědavý.
(Já si to beru dost osobně protože za mě to byl výborný poskytovatel a tak jsem tomu nemohl uvěřit ale to v kapitalismu nikoho nezajímá a musel jsem ihned jednat abych nedopadl jak s bohemia energy a napsal jsem to dost na hraně)
Vzhledem k vyjádření na stránkách je jasné že pan jednatel očividně čte zdejší fórum, mám pro něj pár pár slov:
Pane Ivanko, poškození značky 365internet je natolik rozsáhlé, že i kdyby jste nakonec dospěl k dohodě s CETIN a.s., tak budete živořit protože důvěra je poškozena, nejste O2 která to může zámest masivním marketingem pod koberec. Prodejte všechny klienty nebo celou firmu včetně všech bloků IPv4 co máte nejlepší nabídce a vyrovnejte závazky.
Pokud se nechcete vzdát a víte že jste v právu, tak doporučuji založit novou firmu s čistým štítem a novou smlouvou s CETINem a převeďte své klienty zde. Dělá to tak většina firem a taky vědí proč.
Za mne pojedu až do konce (1.10.) na CETIN lince, do té doby počkám na vyjádření ČTÚ, Banky i 365internet a uvidím. Současná nabídka je totiž jak přes kopírák u všech které jsem kontaktoval a dal jsem tomu celý den a výsledek není.
Už stačilo.