1
Server / Virtuální server, komplexní řešení pro mikro firmu
« kdy: 07. 04. 2019, 19:14:40 »
Zdravím,
jsem tu nový a chtěl bych požádat zkušenější o radu. Bratr podniká, na živnosťák. Přestává to vyhovovat, tak budeme zakládat s.r.o. Já se k němu přidám. Tzn. na začátku 2 lidé. Tzn. 2 počítače. Budeme potřebovat mít různé dokumenty, jako objednávky od zákazníků, faktury, apod. někde na serveru. Povedeme účetnictví - buď externě, nebo koupíme licenci nějakého účetního SW a ten se nainstaluje na náš server, kam bude mít přístup i externí účetní. Anebo si budu účto řešit sám. zatím nevím.
Budeme potřebovat tiskárnu, ideálně tedy síťovou. Chci mít vyřešeno zálohování, o to se nechci starat. Aktuálně má bratr web a webhosting u forpsi. Řešením může být využít nějaký jejich virtuální server, kde by se pak nainstalovaly MS Office (potřebuji min. Outlook, Word, Excel a PPT).
Jaké řešení zvolit? Nechci jít s bazukou na komára, ale chci něco, co bude plně funkční, aby to nikdy neomezovalo v práci. Jsem na to totiž zvyklý ze stávající poradenské firmy, u které pracuji. Každý zaměstnanec u nás totiž má terminálový přístup na server, tzn. každý má vlastní plochu, přístupnou kdykoli a odkudkoli. Přijde mi to fajn.
Dáte mi prosím někdo nějaké doporučení, od čeho se takto na začátku odpíchnout?
Moc děkuji.
Petr
P.S.: Zapomněl jsem zdůraznit, že nemám schopnosti na to, abych si administroval vlastní server.
jsem tu nový a chtěl bych požádat zkušenější o radu. Bratr podniká, na živnosťák. Přestává to vyhovovat, tak budeme zakládat s.r.o. Já se k němu přidám. Tzn. na začátku 2 lidé. Tzn. 2 počítače. Budeme potřebovat mít různé dokumenty, jako objednávky od zákazníků, faktury, apod. někde na serveru. Povedeme účetnictví - buď externě, nebo koupíme licenci nějakého účetního SW a ten se nainstaluje na náš server, kam bude mít přístup i externí účetní. Anebo si budu účto řešit sám. zatím nevím.
Budeme potřebovat tiskárnu, ideálně tedy síťovou. Chci mít vyřešeno zálohování, o to se nechci starat. Aktuálně má bratr web a webhosting u forpsi. Řešením může být využít nějaký jejich virtuální server, kde by se pak nainstalovaly MS Office (potřebuji min. Outlook, Word, Excel a PPT).
Jaké řešení zvolit? Nechci jít s bazukou na komára, ale chci něco, co bude plně funkční, aby to nikdy neomezovalo v práci. Jsem na to totiž zvyklý ze stávající poradenské firmy, u které pracuji. Každý zaměstnanec u nás totiž má terminálový přístup na server, tzn. každý má vlastní plochu, přístupnou kdykoli a odkudkoli. Přijde mi to fajn.
Dáte mi prosím někdo nějaké doporučení, od čeho se takto na začátku odpíchnout?
Moc děkuji.
Petr
P.S.: Zapomněl jsem zdůraznit, že nemám schopnosti na to, abych si administroval vlastní server.