1
					Bazar / Re:Predám knihy
« kdy: 17. 07. 2020, 09:19:03 »
					Predané.
					
				Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.
CitaceNevsim jsem si, ze by se poradne hry delaly treba v Jave.minecraft trololo
inak mate pravdu javu zavriete na x serverov a nechate ju riesit linkedin, na hry hru zvolite c++
Už tady nedávno proletěla otázka na IDE pro webové technologie. Rozhořel se tam docela flame, ale nezaznělo tam to, co bych se fakt moc rád dozvěděl.
Používá někdo nějaké opravdu funkční IDE pro c++(použitelné pro nové c++14)?
Může to být teda i ucelená sada pluginů pro nějaký editor, pokud bude umět vše co je potřeba. Rád bych ovšem něco, kde si ty pluginy nebudu muset napsat sám.
Představoval bych si, že by to mělo umět alespoň:
- minimálně nějaká základní správa projektu(no aspoň združení souborů náležících k projektu)
- autocomplete
- označování chyb přímo v kódu
- goto declaration/definition
- najít všechny použití daného identifikátoru(funkce, proměnné, třídy) v projektu
- refactoring(když už nic, tak alespoň přejmenování) v celém projektu
Co bych si přál:
- Zabudování buildicího systému. Kéž by taky uměl buildit přes remote.
- Nějaké vizuální zabudování debuggeru. Který funguje nejlépe i remote.
- preview window
- Spolupráce s verzovacími systémy
Další požadavky si už radši ani nedovolím napsat
Jakou jsi použil Javu?
Mno, jak vidno, posral sem to. Poznámka pro majo33. Když použiješ release mód (při kompilování tvé C++ verze), dostaneš se na 330 ms. 380 ms máš s debug módem.
#include <vector>
#include <limits>
#include <chrono>
#include <iostream>
#include <cstdlib>
const int INT_MAX = std::numeric_limits<int>::max();
int compute (int count, int start, int stop, const std::vector<int> &weight)
{
  std::vector<bool> invalid(count, false);
  std::vector<int> distance(count, INT_MAX);
        
  int u = start;
  distance[u] = 0;
        
  while(u != stop) {
    invalid[u] = true;
            
    int minDistance = distance[u];
    int min = INT_MAX;
            
    for (int v = 0; v < count; ++v) {
      if (invalid[v]) {
        continue;
      }
                
      int distanceThroughU = minDistance + weight[u * count + v];
                
      if (distanceThroughU < distance[v]) {
        distance[v] = distanceThroughU;
      }
                
      if (distance[v] < min) {
        u = v;
        min = distance[v];
      }
    }
  }
        
  return distance[u];
}
int main(int argc, char **argv)
{
  auto start = std::chrono::high_resolution_clock::now();
  const int COUNT = 5000;
  std::vector<int> weight(COUNT * COUNT);
  srand(time(0));
  for (int i = 0; i < COUNT * COUNT; ++i) {
    weight[i] = (random() % 100) + 1;
  }       
  int res = compute(COUNT, 0, COUNT - 1, weight);
  auto end = std::chrono::high_resolution_clock::now();
  int duration = std::chrono::duration_cast<std::chrono::milliseconds>(end - start).count();
  std::cout << "result: " << res << std::endl;
  std::cout << "time  : " << duration << std::endl;
        
  return 0;
}
Opet jste nepochopil o cem mluvim. V teamu mate 10 lidi, z nich 2-3 jsou "dobri", 3 "prumerni" a zbytek jsou matlalove. To co pisete musi pochopit a dodrzovat jak ti "dobri", tak "matlalove". O tom mluvim.
Rad bych ignoroval Vase narazky na moji schopnost/neschopnost, protoze to nema nic spolecneho s tim o cem mluvim, ale nejsem splachovaci, a proto se musim branit: V C++ delam od r.1993, profesionalne od 1999. Naucil jsem se drive C++, nez C (ne, to neni protimluv - psat udrzovatelne a korektne velky projekt v C je neco jineho nez "nepouzivat tridy a templaty" v C++) a na C jsme presli (cely team) kolem roku 2008. Muzete mi samozrejme neverit, a myslet si, ze je mi 70 a rozciluje me ta dnesni mladez co pise same templaty a objekty, kterym jako geront nerozumim, misto aby pekne vyfiknuli pointerovou aritmetiku, na ktere baziruji protoze to je jedine co umim. Pripadne Vam nabizim jeste alternativu, ze je mi 13 let a kompletne blabolim, protoze umim pouze VisualBasic, nicmene jsem kdesi cetl, ze "v cecku" delaji profici a tak machruji.
QtCreator je "lightweight" na tvorbu uživatelských rozhraní. V oblasti GUI sice exceluje, ale udržovat v něm celý netriviální projekt už bude dost o držku.Nemozem suhlasit. QtCreator je normalne IDE, a nie len "lightweight" na GUI. Sam ho pouzivam na GUI aj ne-GUI projekty, male (20k riadkov) aj velke (2m riadkov).
Bylo zmíněné Eclipse. Tak můžeme vzít čtveřici Eclipse, IntelliJ Idea, NetBeans, Visual Studio. Nevím, zda je to komplet – možná ještě něco od Borlandu? Pokud jsem na něco nezapomněl, je tedy zajímavý i ten počet. Ale nás zajímá uživatelská zkušenost s výkonem těch aplikací. Je mezi nimi evidentní rozdíl v rychlosti, paměťové náročnosti? Neřekl bych.